ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 704 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 608 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 978 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 704 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -257، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -1، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 12.08‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.15‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 382 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 818 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 704
المشتركون
-124 ساعات
-327 أيام
-25730 أيام
أرشيف المشاركات
وقتی صفرهای موجودیت زیاد باشه، فلافلم با لذت میخوری، تازه عکسم میگیری میذاری استوری هشتگ میزنی نوستالژی، ولی اگه موجودیت اندازه یه فلافل باشه، میری ته یه کوچه خلوت میخوری، چون انتخاب نبوده، اجبار بوده. بله عزیزم خواستم بگم پول روی طعم فلافل هم تاثیر داره.

خسته بود میخواست بخوابه اما وقتی که چشماشو میبست٬ ساعتها طول میکشید تا بخوابه...

‏باور کنید مردهایی که فقط روی یک زن متمرکز شدند به همه جا رسیدند! چون هوس، برکت را از بین می‌برد!

فرد «تاکسیک» کسی هست که کارهایی رو که دوست نداره دیگران باهاش بکنن رو خودش به راحتی با دیگری می‌کنه، دائماً توقع احترام داره اما هرگز احترام نمی‌ذاره، باید براش ارزش قائل بشی اما هرگز ارزشت رو نمی‌دونه. اول تورو دیوونه می‌کنه و بعد سعی می‌کنه به تو القا کنه که تمام مشکل از توست…

پایان یه رابطه رو میشه از "بی تفاوت" شدن حدس زد. و گرنه اختلاف و کشمکش معمولا واسه "حفظ" رابطه است

‏واقعا به اینکه “کی سر چه سفره‌ای بزرگ شده” اعتقاد شدید دارم!

افرادی که عمیقاً یکدیگر را دوست دارند، هنگام دوری از هم با یکدیگر دعوا می‌کنند و حس می‌کنند از هم ناراحتند، اما موقعی که کنار هم هستند آن احساسات از بین می‌رود و انگار هیچ اتفاقی بین آن ها رخ نداده. به این احساس عشق و وابستگی واقعی می‌گویند که از بین نمی‌رود.

گرون‌‌ترین چیز تو این دنیا، رفیق خوب داشتنه!

هیچ‌وقت فکر نکن تو تونستی از من سو استفاده کنی یا ناراحتم کنی، تو فقط یه مدت با آدمی که قلب بزرگی داشت هم‌مسیر بودی.

اون دقیقه‌هایی که داری حاضر میشی، لباس قشنگات‌رو میپوشی،‌ چون میدونی «اون» هم قراره امشب اونجا باشه هزاران بار تقدیم تو باد☺️

پخته تر که بشی دیگه آدما رو دور هم جمع نمیکنی، خودتم هر جایی که هر آدمی جمع شده باشه نمیری.

به عنوان کسی که خیلی به جزئیات توجه داره معتقدم هر چی بی توجه تر باشی حالت بهتره

آدما با رفتار حرف‌ می‌زنن، دنبال ‌کلمات‌ نباشید....

من یه الگوریتمی تو رفتار اغلب پسرا پیدا کردم جدیدا که خیلی برام جالبه؛ کافیه یک پسر بخواد دختری رو تحت تاثیر قرار بده، برای یک مدت کوتاه به طرزی خنده‌دار تلاش عجیبی می‌کنه؛ منشن‌‌های پی‌درپی، ریپلای استوری به صورت رگباری، ارائه قوی‌ترین طنزهایی که تو چنته داره و از این قبیل کارا. حالا کافیه که پیش خودش به این نتیجه برسه که خب این دختر الان در حیطه‌ی ارتباطی من قرار گرفته و ذره‌ای آدم حسابم کرده، سریع وارد پروژه‌‌ی بعدی می‌شه. پروژه بعدی هم ناامید کردن دختر از تموم اعتمادیه که کرده.

‏چرا وقتی ویرانگرترین اتفاقات دنیا واسه یه نفر میفته تشویقش میکنید قوی باشه؟ اون نیازی به قوی بودن نداره، اتفاقا نیاز داره از هم بپاشه و مطمعن باشه شما اونجا هستید که مراقبش باشید و ازش حفاظت کنید تا وقتی که خودش رو پیدا کنه.

من مجبورم موفق شوم؛ وگرنه تمام رنجی که تا امروز کشیده‌ام، فقط رنج بوده است...

چند بار بخوان و بپذیر: ما به هیچ عنوان موظف به دیدن و پذیرایی کردن از کسانی که تمام ۳۶۵ روز سالی که گذشت مرده و زنده‌ی ما برایشان فرقی نداشت و گوشه‌ای به انتظار زمین خوردن ما نشسته بودند، نیستیم!!!

سکوت ما از ندونستن نیست، از نون و نمکه!

‏دلم یه رابطه میخواد که من مجبور نباشم چیزی بخوام، خودش برام گل بگیره، خودش بغلم کنه، خودش بگه چیدم شام بریم بیرون، خودش بگه اخر هفته بریم بیرون شهر، بریم شهربازی، خودش از چیزای کوچیک عکس بگیره بگه ببین دیدمش یاد تو افتادم، خودش اهمیت بده، خودش بخواد بمونه.. نه اینکه من کاری نکنما، نه! فقط میخوام من تنها کسی نباشم که صدمو میذارم و بعدش هم پشیمونم کنن...

‏اگه تصمیم بگیرم نبینمت حتی روبه‌رومم بشینی نمی‌بینمت.

Morphin™ | مورفین - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @morphin_graphy