es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 711 suscriptores, ocupando la posición 1 608 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 978 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 711 suscriptores.

Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -257, y en las últimas 24 horas de -1, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 12.08%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 4.15% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 382 visualizaciones. En el primer día suele acumular 818 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 711
Suscriptores
-124 horas
-327 días
-25730 días
Archivo de publicaciones
وقتی صفرهای موجودیت زیاد باشه، فلافلم با لذت میخوری، تازه عکسم میگیری میذاری استوری هشتگ میزنی نوستالژی، ولی اگه موجودیت اندازه یه فلافل باشه، میری ته یه کوچه خلوت میخوری، چون انتخاب نبوده، اجبار بوده. بله عزیزم خواستم بگم پول روی طعم فلافل هم تاثیر داره.

خسته بود میخواست بخوابه اما وقتی که چشماشو میبست٬ ساعتها طول میکشید تا بخوابه...

‏باور کنید مردهایی که فقط روی یک زن متمرکز شدند به همه جا رسیدند! چون هوس، برکت را از بین می‌برد!

فرد «تاکسیک» کسی هست که کارهایی رو که دوست نداره دیگران باهاش بکنن رو خودش به راحتی با دیگری می‌کنه، دائماً توقع احترام داره اما هرگز احترام نمی‌ذاره، باید براش ارزش قائل بشی اما هرگز ارزشت رو نمی‌دونه. اول تورو دیوونه می‌کنه و بعد سعی می‌کنه به تو القا کنه که تمام مشکل از توست…

پایان یه رابطه رو میشه از "بی تفاوت" شدن حدس زد. و گرنه اختلاف و کشمکش معمولا واسه "حفظ" رابطه است

‏واقعا به اینکه “کی سر چه سفره‌ای بزرگ شده” اعتقاد شدید دارم!

افرادی که عمیقاً یکدیگر را دوست دارند، هنگام دوری از هم با یکدیگر دعوا می‌کنند و حس می‌کنند از هم ناراحتند، اما موقعی که کنار هم هستند آن احساسات از بین می‌رود و انگار هیچ اتفاقی بین آن ها رخ نداده. به این احساس عشق و وابستگی واقعی می‌گویند که از بین نمی‌رود.

گرون‌‌ترین چیز تو این دنیا، رفیق خوب داشتنه!

هیچ‌وقت فکر نکن تو تونستی از من سو استفاده کنی یا ناراحتم کنی، تو فقط یه مدت با آدمی که قلب بزرگی داشت هم‌مسیر بودی.

اون دقیقه‌هایی که داری حاضر میشی، لباس قشنگات‌رو میپوشی،‌ چون میدونی «اون» هم قراره امشب اونجا باشه هزاران بار تقدیم تو باد☺️

پخته تر که بشی دیگه آدما رو دور هم جمع نمیکنی، خودتم هر جایی که هر آدمی جمع شده باشه نمیری.

به عنوان کسی که خیلی به جزئیات توجه داره معتقدم هر چی بی توجه تر باشی حالت بهتره

آدما با رفتار حرف‌ می‌زنن، دنبال ‌کلمات‌ نباشید....

من یه الگوریتمی تو رفتار اغلب پسرا پیدا کردم جدیدا که خیلی برام جالبه؛ کافیه یک پسر بخواد دختری رو تحت تاثیر قرار بده، برای یک مدت کوتاه به طرزی خنده‌دار تلاش عجیبی می‌کنه؛ منشن‌‌های پی‌درپی، ریپلای استوری به صورت رگباری، ارائه قوی‌ترین طنزهایی که تو چنته داره و از این قبیل کارا. حالا کافیه که پیش خودش به این نتیجه برسه که خب این دختر الان در حیطه‌ی ارتباطی من قرار گرفته و ذره‌ای آدم حسابم کرده، سریع وارد پروژه‌‌ی بعدی می‌شه. پروژه بعدی هم ناامید کردن دختر از تموم اعتمادیه که کرده.

‏چرا وقتی ویرانگرترین اتفاقات دنیا واسه یه نفر میفته تشویقش میکنید قوی باشه؟ اون نیازی به قوی بودن نداره، اتفاقا نیاز داره از هم بپاشه و مطمعن باشه شما اونجا هستید که مراقبش باشید و ازش حفاظت کنید تا وقتی که خودش رو پیدا کنه.

من مجبورم موفق شوم؛ وگرنه تمام رنجی که تا امروز کشیده‌ام، فقط رنج بوده است...

چند بار بخوان و بپذیر: ما به هیچ عنوان موظف به دیدن و پذیرایی کردن از کسانی که تمام ۳۶۵ روز سالی که گذشت مرده و زنده‌ی ما برایشان فرقی نداشت و گوشه‌ای به انتظار زمین خوردن ما نشسته بودند، نیستیم!!!

سکوت ما از ندونستن نیست، از نون و نمکه!

‏دلم یه رابطه میخواد که من مجبور نباشم چیزی بخوام، خودش برام گل بگیره، خودش بغلم کنه، خودش بگه چیدم شام بریم بیرون، خودش بگه اخر هفته بریم بیرون شهر، بریم شهربازی، خودش از چیزای کوچیک عکس بگیره بگه ببین دیدمش یاد تو افتادم، خودش اهمیت بده، خودش بخواد بمونه.. نه اینکه من کاری نکنما، نه! فقط میخوام من تنها کسی نباشم که صدمو میذارم و بعدش هم پشیمونم کنن...

‏اگه تصمیم بگیرم نبینمت حتی روبه‌رومم بشینی نمی‌بینمت.