fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 711 مشترک است و جایگاه 1 608 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 978 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 711 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -257 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -1 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 12.08% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.15% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 382 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 818 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 23 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 711
مشترکین
-124 ساعت
-327 روز
-25730 روز
آرشیو پست ها
تکرار نکردن اشتباه، قشنگ‌‌تر از معذرت خواهیه!

‏تجربه ۳۳ سال زندگیم؟!؟!؟ آدما صداقت دوس ندارن سیاست دوس دارن

هیچ وقت از هیچ آدمی تو زندگیت بت نساز ، چون به خودت میای میبینی هرچی خیال ازش تو ذهنت داری سرت خراب میشه. چه فکرایی که راجع به یسریا داشتیم ولی زمان بهت نشون داد اونی نیست که تو ذهنته. تعادل ، تعادل ، تعادل 👌 کلید اصلی هر رابطه

راحت شدی؟ الان نه با کسی مهربونم نه کسی برام مهمه ن شبا سروقت میخوابم نه کسی و به حریم شخصیم راه میدم نه رحم میکنم نه ذوق میکنم نه دیگه دلم میسوزه نه دیگه احساساتی میشم نه خوشحال میشم نه زیاد میخندم نه صمیمی میشم نه دل میبندم نه اجتماعی ام خوشحالی سنگ شدم؟

آدما بی‌دلیل ازت بدشون نمیاد که، خودشونو با تو مقایسه میکنن و هربار حس میکنن خیلی مونده بهت برسن...😉

تا حالا توجه کردین ما خودمون به آدما یاد میدیم چجوری آزارمون بدن؟ وقتی بهشون گوش زد میکنیم که این کارشون ما رو اذیت میکنه در واقع داریم خودمون بهشون یاد میدیم؛ داریم بهشون نشون میدیم چجوری ما رو بشکونن، آدمیزاد دقیقا همینه؛ نقطه ضعفاتو میگیره تو دستش و با همون زجرت میده.

آره من بهم برمیخوره، باید حواست به رفتارت باشه!

از موفقیت های بعضیا یه جوری خوشحال شدیم که انگار خودمون موفق شدیم بعد میفهمیم اونا حتی چشم دیدن خیلی چیزای سادمونم ندارن

‏من واقعا عاشق ادماییم که میشه باهاشون دعوا کرد و چیزی بگا نره

قدر همون یه دونه‌ای که چند سال تو زندگیتونه، همون که خوب و بدتونو دیده و باهاتون مونده، همون که امنه و آشنا؛ قدرشو بدونید! اون بیرون خبری نیست!!! اون بیرون همه دارن به هم خیانت می‌کنن...

10 عادت اشتباه در اولین ملاقات: ۱- چروک لباس ۲- آدامس جویدن ۳- آرایش غلیظ ۴- کفش های کهنه ۵- حالت بد بدن ۶- عطر زیاد ۷- عدم تماس چشمی ۸- هندزفری ۹- توجه بیش از حد به ظاهر خود ۱۰- شل دست دادن

نبینم کم بیاریا، می‌خوام پُزتو بدم❤️

تو سختی میمونم، تو بی احترامی نه....

من پارسال تو یه اتفاق مُردم ولی نتونستم به کسی بگم.

از امروز تا یک ماه به خودت قول بده یه سری عادت ها رو برای خودت ایجاد کنی و سعی کن هر روز بعد از بیدار شدن یه بار با خودت مرورشون کنی: - سعی کن با آدمای اطرافت مهربون تر باشی،بیشتر لبخند بزنی و قشنگ تر صحبت کنی - رویاهاتو فراموش نکنی و یکی یکی براشون برنامه ریزی کنی - زود عصبانی نشو! اجازه نده هرکسی یا هر مسئله ی به راحتی ذهنتو بهم بریزه. - به خودت اعتماد کن، باور کن که لیاقتشو داری و نمیخوای یه آدم معمولی باشی! - به خودت، ظاهرت، محیط اطرافت نظم بده، اهمیت بده؛ تا ذهنت هم آروم بشه.. - خوشحال باش و تو حال زندگی کن، بین تو و رسیدن به آرزوهات دیواری هست به نام اعتماد به خدا پس امیدوار باش!

هزارتا رویا کشته می‌شه تا یاد بگیری زندگی رویایی نیست.

‏این آدم حسابی‌ها رو دیدین؟ دارایی‌شون شخصیه و اهل شواف نیستن، کاراشون برای تو چشم بقیه کردن نیست، حرفاشون سنده و مسئولیت پذیرن، اهل سرک کشیدن و فضولی نیستن، میدونن کجا چه حرفی رو بزنن و کجا چه‌ رفتاری داشته باشن، سعی کنین همچین آدمی باشین…

روزهای جالبی نیست ولی صبر می‌کنم.

این اخلاقمو خیلی دوست دارم... اینکه سر مشکلاتم آدم پررویم! میشینم غصمو میخورم ناراحتمو میشم اما بعدش جوری بلند میشم و با نسخه جدیدی از خودم ادامه میدم که تا دو روز پیش لب پرتگاه فروپاشی بودم. آره شاید بزرگترین ویژگیم همین باشه: ادامه دادن اونم وقتی که ادامه دادن محاله :)

من آدمیم که با هزار جور سختی بزرگ شدم وقتی با من حرف میزنی، یکم مراعات كن، من كسى نیستم که بخاطر موقعیت، یا وضع مالیت خودمو کوچیک کنم.:)