es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 711 suscriptores, ocupando la posición 1 608 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 978 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 711 suscriptores.

Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -257, y en las últimas 24 horas de -1, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 12.08%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 4.15% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 382 visualizaciones. En el primer día suele acumular 818 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 711
Suscriptores
-124 horas
-327 días
-25730 días
Archivo de publicaciones
تکرار نکردن اشتباه، قشنگ‌‌تر از معذرت خواهیه!

‏تجربه ۳۳ سال زندگیم؟!؟!؟ آدما صداقت دوس ندارن سیاست دوس دارن

هیچ وقت از هیچ آدمی تو زندگیت بت نساز ، چون به خودت میای میبینی هرچی خیال ازش تو ذهنت داری سرت خراب میشه. چه فکرایی که راجع به یسریا داشتیم ولی زمان بهت نشون داد اونی نیست که تو ذهنته. تعادل ، تعادل ، تعادل 👌 کلید اصلی هر رابطه

راحت شدی؟ الان نه با کسی مهربونم نه کسی برام مهمه ن شبا سروقت میخوابم نه کسی و به حریم شخصیم راه میدم نه رحم میکنم نه ذوق میکنم نه دیگه دلم میسوزه نه دیگه احساساتی میشم نه خوشحال میشم نه زیاد میخندم نه صمیمی میشم نه دل میبندم نه اجتماعی ام خوشحالی سنگ شدم؟

آدما بی‌دلیل ازت بدشون نمیاد که، خودشونو با تو مقایسه میکنن و هربار حس میکنن خیلی مونده بهت برسن...😉

تا حالا توجه کردین ما خودمون به آدما یاد میدیم چجوری آزارمون بدن؟ وقتی بهشون گوش زد میکنیم که این کارشون ما رو اذیت میکنه در واقع داریم خودمون بهشون یاد میدیم؛ داریم بهشون نشون میدیم چجوری ما رو بشکونن، آدمیزاد دقیقا همینه؛ نقطه ضعفاتو میگیره تو دستش و با همون زجرت میده.

آره من بهم برمیخوره، باید حواست به رفتارت باشه!

از موفقیت های بعضیا یه جوری خوشحال شدیم که انگار خودمون موفق شدیم بعد میفهمیم اونا حتی چشم دیدن خیلی چیزای سادمونم ندارن

‏من واقعا عاشق ادماییم که میشه باهاشون دعوا کرد و چیزی بگا نره

قدر همون یه دونه‌ای که چند سال تو زندگیتونه، همون که خوب و بدتونو دیده و باهاتون مونده، همون که امنه و آشنا؛ قدرشو بدونید! اون بیرون خبری نیست!!! اون بیرون همه دارن به هم خیانت می‌کنن...

10 عادت اشتباه در اولین ملاقات: ۱- چروک لباس ۲- آدامس جویدن ۳- آرایش غلیظ ۴- کفش های کهنه ۵- حالت بد بدن ۶- عطر زیاد ۷- عدم تماس چشمی ۸- هندزفری ۹- توجه بیش از حد به ظاهر خود ۱۰- شل دست دادن

نبینم کم بیاریا، می‌خوام پُزتو بدم❤️

تو سختی میمونم، تو بی احترامی نه....

من پارسال تو یه اتفاق مُردم ولی نتونستم به کسی بگم.

از امروز تا یک ماه به خودت قول بده یه سری عادت ها رو برای خودت ایجاد کنی و سعی کن هر روز بعد از بیدار شدن یه بار با خودت مرورشون کنی: - سعی کن با آدمای اطرافت مهربون تر باشی،بیشتر لبخند بزنی و قشنگ تر صحبت کنی - رویاهاتو فراموش نکنی و یکی یکی براشون برنامه ریزی کنی - زود عصبانی نشو! اجازه نده هرکسی یا هر مسئله ی به راحتی ذهنتو بهم بریزه. - به خودت اعتماد کن، باور کن که لیاقتشو داری و نمیخوای یه آدم معمولی باشی! - به خودت، ظاهرت، محیط اطرافت نظم بده، اهمیت بده؛ تا ذهنت هم آروم بشه.. - خوشحال باش و تو حال زندگی کن، بین تو و رسیدن به آرزوهات دیواری هست به نام اعتماد به خدا پس امیدوار باش!

هزارتا رویا کشته می‌شه تا یاد بگیری زندگی رویایی نیست.

‏این آدم حسابی‌ها رو دیدین؟ دارایی‌شون شخصیه و اهل شواف نیستن، کاراشون برای تو چشم بقیه کردن نیست، حرفاشون سنده و مسئولیت پذیرن، اهل سرک کشیدن و فضولی نیستن، میدونن کجا چه حرفی رو بزنن و کجا چه‌ رفتاری داشته باشن، سعی کنین همچین آدمی باشین…

روزهای جالبی نیست ولی صبر می‌کنم.

این اخلاقمو خیلی دوست دارم... اینکه سر مشکلاتم آدم پررویم! میشینم غصمو میخورم ناراحتمو میشم اما بعدش جوری بلند میشم و با نسخه جدیدی از خودم ادامه میدم که تا دو روز پیش لب پرتگاه فروپاشی بودم. آره شاید بزرگترین ویژگیم همین باشه: ادامه دادن اونم وقتی که ادامه دادن محاله :)

من آدمیم که با هزار جور سختی بزرگ شدم وقتی با من حرف میزنی، یکم مراعات كن، من كسى نیستم که بخاطر موقعیت، یا وضع مالیت خودمو کوچیک کنم.:)