ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 711 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 608,并在 伊朗 地区排名第 16 978

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 711 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -257,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.08%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.15% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 382 次浏览,首日通常累积 818 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 711
订阅者
-124 小时
-327
-25730
帖子存档
تکرار نکردن اشتباه، قشنگ‌‌تر از معذرت خواهیه!

‏تجربه ۳۳ سال زندگیم؟!؟!؟ آدما صداقت دوس ندارن سیاست دوس دارن

هیچ وقت از هیچ آدمی تو زندگیت بت نساز ، چون به خودت میای میبینی هرچی خیال ازش تو ذهنت داری سرت خراب میشه. چه فکرایی که راجع به یسریا داشتیم ولی زمان بهت نشون داد اونی نیست که تو ذهنته. تعادل ، تعادل ، تعادل 👌 کلید اصلی هر رابطه

راحت شدی؟ الان نه با کسی مهربونم نه کسی برام مهمه ن شبا سروقت میخوابم نه کسی و به حریم شخصیم راه میدم نه رحم میکنم نه ذوق میکنم نه دیگه دلم میسوزه نه دیگه احساساتی میشم نه خوشحال میشم نه زیاد میخندم نه صمیمی میشم نه دل میبندم نه اجتماعی ام خوشحالی سنگ شدم؟

آدما بی‌دلیل ازت بدشون نمیاد که، خودشونو با تو مقایسه میکنن و هربار حس میکنن خیلی مونده بهت برسن...😉

تا حالا توجه کردین ما خودمون به آدما یاد میدیم چجوری آزارمون بدن؟ وقتی بهشون گوش زد میکنیم که این کارشون ما رو اذیت میکنه در واقع داریم خودمون بهشون یاد میدیم؛ داریم بهشون نشون میدیم چجوری ما رو بشکونن، آدمیزاد دقیقا همینه؛ نقطه ضعفاتو میگیره تو دستش و با همون زجرت میده.

آره من بهم برمیخوره، باید حواست به رفتارت باشه!

از موفقیت های بعضیا یه جوری خوشحال شدیم که انگار خودمون موفق شدیم بعد میفهمیم اونا حتی چشم دیدن خیلی چیزای سادمونم ندارن

‏من واقعا عاشق ادماییم که میشه باهاشون دعوا کرد و چیزی بگا نره

قدر همون یه دونه‌ای که چند سال تو زندگیتونه، همون که خوب و بدتونو دیده و باهاتون مونده، همون که امنه و آشنا؛ قدرشو بدونید! اون بیرون خبری نیست!!! اون بیرون همه دارن به هم خیانت می‌کنن...

10 عادت اشتباه در اولین ملاقات: ۱- چروک لباس ۲- آدامس جویدن ۳- آرایش غلیظ ۴- کفش های کهنه ۵- حالت بد بدن ۶- عطر زیاد ۷- عدم تماس چشمی ۸- هندزفری ۹- توجه بیش از حد به ظاهر خود ۱۰- شل دست دادن

نبینم کم بیاریا، می‌خوام پُزتو بدم❤️

تو سختی میمونم، تو بی احترامی نه....

من پارسال تو یه اتفاق مُردم ولی نتونستم به کسی بگم.

از امروز تا یک ماه به خودت قول بده یه سری عادت ها رو برای خودت ایجاد کنی و سعی کن هر روز بعد از بیدار شدن یه بار با خودت مرورشون کنی: - سعی کن با آدمای اطرافت مهربون تر باشی،بیشتر لبخند بزنی و قشنگ تر صحبت کنی - رویاهاتو فراموش نکنی و یکی یکی براشون برنامه ریزی کنی - زود عصبانی نشو! اجازه نده هرکسی یا هر مسئله ی به راحتی ذهنتو بهم بریزه. - به خودت اعتماد کن، باور کن که لیاقتشو داری و نمیخوای یه آدم معمولی باشی! - به خودت، ظاهرت، محیط اطرافت نظم بده، اهمیت بده؛ تا ذهنت هم آروم بشه.. - خوشحال باش و تو حال زندگی کن، بین تو و رسیدن به آرزوهات دیواری هست به نام اعتماد به خدا پس امیدوار باش!

هزارتا رویا کشته می‌شه تا یاد بگیری زندگی رویایی نیست.

‏این آدم حسابی‌ها رو دیدین؟ دارایی‌شون شخصیه و اهل شواف نیستن، کاراشون برای تو چشم بقیه کردن نیست، حرفاشون سنده و مسئولیت پذیرن، اهل سرک کشیدن و فضولی نیستن، میدونن کجا چه حرفی رو بزنن و کجا چه‌ رفتاری داشته باشن، سعی کنین همچین آدمی باشین…

روزهای جالبی نیست ولی صبر می‌کنم.

این اخلاقمو خیلی دوست دارم... اینکه سر مشکلاتم آدم پررویم! میشینم غصمو میخورم ناراحتمو میشم اما بعدش جوری بلند میشم و با نسخه جدیدی از خودم ادامه میدم که تا دو روز پیش لب پرتگاه فروپاشی بودم. آره شاید بزرگترین ویژگیم همین باشه: ادامه دادن اونم وقتی که ادامه دادن محاله :)

من آدمیم که با هزار جور سختی بزرگ شدم وقتی با من حرف میزنی، یکم مراعات كن، من كسى نیستم که بخاطر موقعیت، یا وضع مالیت خودمو کوچیک کنم.:)