ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 711 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 608 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 978 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 711 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -257، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -1، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 12.08‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.15‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 382 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 818 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 711
المشتركون
-124 ساعات
-327 أيام
-25730 أيام
أرشيف المشاركات
تکرار نکردن اشتباه، قشنگ‌‌تر از معذرت خواهیه!

‏تجربه ۳۳ سال زندگیم؟!؟!؟ آدما صداقت دوس ندارن سیاست دوس دارن

هیچ وقت از هیچ آدمی تو زندگیت بت نساز ، چون به خودت میای میبینی هرچی خیال ازش تو ذهنت داری سرت خراب میشه. چه فکرایی که راجع به یسریا داشتیم ولی زمان بهت نشون داد اونی نیست که تو ذهنته. تعادل ، تعادل ، تعادل 👌 کلید اصلی هر رابطه

راحت شدی؟ الان نه با کسی مهربونم نه کسی برام مهمه ن شبا سروقت میخوابم نه کسی و به حریم شخصیم راه میدم نه رحم میکنم نه ذوق میکنم نه دیگه دلم میسوزه نه دیگه احساساتی میشم نه خوشحال میشم نه زیاد میخندم نه صمیمی میشم نه دل میبندم نه اجتماعی ام خوشحالی سنگ شدم؟

آدما بی‌دلیل ازت بدشون نمیاد که، خودشونو با تو مقایسه میکنن و هربار حس میکنن خیلی مونده بهت برسن...😉

تا حالا توجه کردین ما خودمون به آدما یاد میدیم چجوری آزارمون بدن؟ وقتی بهشون گوش زد میکنیم که این کارشون ما رو اذیت میکنه در واقع داریم خودمون بهشون یاد میدیم؛ داریم بهشون نشون میدیم چجوری ما رو بشکونن، آدمیزاد دقیقا همینه؛ نقطه ضعفاتو میگیره تو دستش و با همون زجرت میده.

آره من بهم برمیخوره، باید حواست به رفتارت باشه!

از موفقیت های بعضیا یه جوری خوشحال شدیم که انگار خودمون موفق شدیم بعد میفهمیم اونا حتی چشم دیدن خیلی چیزای سادمونم ندارن

‏من واقعا عاشق ادماییم که میشه باهاشون دعوا کرد و چیزی بگا نره

قدر همون یه دونه‌ای که چند سال تو زندگیتونه، همون که خوب و بدتونو دیده و باهاتون مونده، همون که امنه و آشنا؛ قدرشو بدونید! اون بیرون خبری نیست!!! اون بیرون همه دارن به هم خیانت می‌کنن...

10 عادت اشتباه در اولین ملاقات: ۱- چروک لباس ۲- آدامس جویدن ۳- آرایش غلیظ ۴- کفش های کهنه ۵- حالت بد بدن ۶- عطر زیاد ۷- عدم تماس چشمی ۸- هندزفری ۹- توجه بیش از حد به ظاهر خود ۱۰- شل دست دادن

نبینم کم بیاریا، می‌خوام پُزتو بدم❤️

تو سختی میمونم، تو بی احترامی نه....

من پارسال تو یه اتفاق مُردم ولی نتونستم به کسی بگم.

از امروز تا یک ماه به خودت قول بده یه سری عادت ها رو برای خودت ایجاد کنی و سعی کن هر روز بعد از بیدار شدن یه بار با خودت مرورشون کنی: - سعی کن با آدمای اطرافت مهربون تر باشی،بیشتر لبخند بزنی و قشنگ تر صحبت کنی - رویاهاتو فراموش نکنی و یکی یکی براشون برنامه ریزی کنی - زود عصبانی نشو! اجازه نده هرکسی یا هر مسئله ی به راحتی ذهنتو بهم بریزه. - به خودت اعتماد کن، باور کن که لیاقتشو داری و نمیخوای یه آدم معمولی باشی! - به خودت، ظاهرت، محیط اطرافت نظم بده، اهمیت بده؛ تا ذهنت هم آروم بشه.. - خوشحال باش و تو حال زندگی کن، بین تو و رسیدن به آرزوهات دیواری هست به نام اعتماد به خدا پس امیدوار باش!

هزارتا رویا کشته می‌شه تا یاد بگیری زندگی رویایی نیست.

‏این آدم حسابی‌ها رو دیدین؟ دارایی‌شون شخصیه و اهل شواف نیستن، کاراشون برای تو چشم بقیه کردن نیست، حرفاشون سنده و مسئولیت پذیرن، اهل سرک کشیدن و فضولی نیستن، میدونن کجا چه حرفی رو بزنن و کجا چه‌ رفتاری داشته باشن، سعی کنین همچین آدمی باشین…

روزهای جالبی نیست ولی صبر می‌کنم.

این اخلاقمو خیلی دوست دارم... اینکه سر مشکلاتم آدم پررویم! میشینم غصمو میخورم ناراحتمو میشم اما بعدش جوری بلند میشم و با نسخه جدیدی از خودم ادامه میدم که تا دو روز پیش لب پرتگاه فروپاشی بودم. آره شاید بزرگترین ویژگیم همین باشه: ادامه دادن اونم وقتی که ادامه دادن محاله :)

من آدمیم که با هزار جور سختی بزرگ شدم وقتی با من حرف میزنی، یکم مراعات كن، من كسى نیستم که بخاطر موقعیت، یا وضع مالیت خودمو کوچیک کنم.:)