my soul...
رفتن به کانال در Telegram
202
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
202
وضعیتی که این چهل روز گذروندیم ،دقیقا با جمله ی شاهرخ مسکوب توصیف میشه :
گفت نمردیم و چه چیزها دیدیم
گفتم ای کاش مرده بودیم و نمی دیدیم..
202
فاموتیدینه میخوریم برای اسید معدمون
ملاتونینه میخوریم واسه اینکه شب راحت بگیریم بخوابیم
آسنترا میخوریم واسه غمگینی و افسردگیامون
پرانوله میخوریم واسه تپش قلبمون
اینا قرص نیستنا اینا خلاصه ای از نسل ماهاس...
202
عزیز من، تو در روزگاری زندگی میکنی که دوام آوردن کار بزرگیست! دوام آوردنت را کوچک نشمار
202
بغلم کن، بغل کن روحمو که خسته است
بغلم کن همین الان شاید فردا برم از دست»
قلب ما یه درد توشه رفیق.
202
نه بابا دلمون گرفته یعنی چی دیگ ؟
ما این روزا روحمون هم داره درد میکشه .
چه برسه به دل..
202
و دیـگر جـوان نمیشـوم
و دیـگر به شـوق نمـیآیم
چـه نامُـرادیِ تلخـی!
چـه تلـخِ تلـخ فـرو میریـزم
با سنگینیـه این غربـتِ عمیـق
در سرزمیـنِ اجـدادیِ خویـش...
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
