202
订阅者
无数据24 小时
-17 天
-130 天
帖子存档
202
وضعیتی که این چهل روز گذروندیم ،دقیقا با جمله ی شاهرخ مسکوب توصیف میشه :
گفت نمردیم و چه چیزها دیدیم
گفتم ای کاش مرده بودیم و نمی دیدیم..
202
فاموتیدینه میخوریم برای اسید معدمون
ملاتونینه میخوریم واسه اینکه شب راحت بگیریم بخوابیم
آسنترا میخوریم واسه غمگینی و افسردگیامون
پرانوله میخوریم واسه تپش قلبمون
اینا قرص نیستنا اینا خلاصه ای از نسل ماهاس...
202
عزیز من، تو در روزگاری زندگی میکنی که دوام آوردن کار بزرگیست! دوام آوردنت را کوچک نشمار
202
بغلم کن، بغل کن روحمو که خسته است
بغلم کن همین الان شاید فردا برم از دست»
قلب ما یه درد توشه رفیق.
202
نه بابا دلمون گرفته یعنی چی دیگ ؟
ما این روزا روحمون هم داره درد میکشه .
چه برسه به دل..
202
و دیـگر جـوان نمیشـوم
و دیـگر به شـوق نمـیآیم
چـه نامُـرادیِ تلخـی!
چـه تلـخِ تلـخ فـرو میریـزم
با سنگینیـه این غربـتِ عمیـق
در سرزمیـنِ اجـدادیِ خویـش...
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
