868
Suscriptores
+124 horas
+127 días
+10030 días
Archivo de publicaciones
868
یعنی چی که «خوب حالا میخوای با این آهنگ چه کنی ؟» میخوام باهاش بمیرم. میخوام بکنمش تو کونم. به تو چه ربطی داره که میخوام با این آهنگ چیکار کنم کسکش؟ کارت رو انجام بده رباتِ فاقد شعور و رها از قید و بندهای انسانی که به آدم نبودنت حسودیم میشه و حسرت میخورم که ای کاش من هم مثل تو ربات و نفهم بودم
868
Repost from سفاهت 3.0
سخت ترین بخش روز اون کارهایی که میکنی نیست
اونجایی عه که بعدش به خودت میای میبینی هیچ چیز مهم و معناداری نیست که بهش بپردازی
هیچ چیز ارزشمندی خلق نشده
868
انسانهای زودسینکننده به قدری ارزشمند هستن که حاضرم بیستتا دیرسینکن براشون قربانی کنم فقط برای اینکه تو جمجمهشون بشاشن.
868
گویا کلا مردهایی که قدشون زیر ۱۶۵ سانتی متره علاقه خاصی به گنده گوزی و شلوغ کاریهای اضافه دارن. این از شایع، اون از ناپلئون و سر دسته همشون هم که علی. چتونه خوب بچهها؟ یک کوتاه قدی که دیگه این حرفهارو نداره جدی. غصه نخورید، مرد اصلا باید جای دیگهش بلند باشه(بخت و اقبال).
868
بقیه کسایی هم که پستها رو میبرن توییتر کپی میکنن میتونن برای کلاسهای کپیکاری با صادق جان هماهنگ کنن
868
ببخشید عزیزم ولی میدونستی که تا وقتی یاد نگیری که وقتی قطار رسید باید اول کنار وایسی تا مسافرهای داخل پیاده شن و بعد سوار شی؛ میتونن موقع پیاده شدن هم لگدت کنن، هم هولت بدن و هم مادرت رو بگان؟ پس به جای اعتراض و جیغ جیغ کردن این قانون ساده رو یاد بگیر🥰👈👉
868
این "Everyone tap in. Let's see you as a kid" مال خارجیاست داداش. ایران بچه نداره، بچه میخوای برو اروپا😉
868
به عشق در نگاه اول نه ولی به آهنگ موردعلاقه در ثانیههای اول خیلی اعتقاد دارم. بعضی آهنگها از همون لحظهی شروع میشینن روی روحت.
868
همش از خودم میپرسم یعنی زندگی بدون عذاب وجدان درس نخوندن چه شکلیه؟ گلها خوشرنگترن؟ آسمون آبیتره؟ هوا چی؟ هوا دلنشینتره؟ یعنی زندگی تو بهشت چجوریه واقعا؟
868
کسونهواویلاترین عضو بدن رحمه. کسکش حالا یه اسپرم بهت نرسیده دیگه، چرا اینجوری رفتار میکنی؟
«چی؟این ماه هم اسپرمی وارد نشد؟😡 پس خودم رو تیکهتیکه میکنم. ضجه میزنم. خون میریزم و تا یک هفته عزای عمومی خونین اعلام میکنم»
868
خواب زمستونی چه کسشریه؟ خواب تابستونی منطقیه. هوا داره گرم، خفهکننده، شرجی و غیرقابل تحمل میشه پس من میخوابم تا وقتی که هوا خنک و نانازی و مهربون بشه. تکامل عزیز لطفا در آپدیت بعدی دست از فرو کردن دندون عقل تو لثه بردار و خواب تابستانی رو در نظر بگیر ممنون
868
ببخشید که دیر جواب پیامت رو دادم؛ آخه از روی نوتیفکیشن دیدم چی نوشتی و توی ذهنم جوابت رو دادم و دیگه یادم نموند که باید این جواب رو برای خودت هم میفرستادم.
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
