مصدع اوقات
Kanalga Telegram’da o‘tish
قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Ko'proq ko'rsatish870
Obunachilar
-124 soatlar
+87 kunlar
+9930 kunlar
Postlar arxiv
873
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
بدی شغل داشتن اینه که باید هر روز کار کنی. خیلی جدی کار میخوان ازت. انگار نوکر پدرشونیم
_Kawai_
@uttweet
873
یعنی چی که «خوب حالا میخوای با این آهنگ چه کنی ؟» میخوام باهاش بمیرم. میخوام بکنمش تو کونم. به تو چه ربطی داره که میخوام با این آهنگ چیکار کنم کسکش؟ کارت رو انجام بده رباتِ فاقد شعور و رها از قید و بندهای انسانی که به آدم نبودنت حسودیم میشه و حسرت میخورم که ای کاش من هم مثل تو ربات و نفهم بودم
873
Repost from سفاهت 3.0
سخت ترین بخش روز اون کارهایی که میکنی نیست
اونجایی عه که بعدش به خودت میای میبینی هیچ چیز مهم و معناداری نیست که بهش بپردازی
هیچ چیز ارزشمندی خلق نشده
873
انسانهای زودسینکننده به قدری ارزشمند هستن که حاضرم بیستتا دیرسینکن براشون قربانی کنم فقط برای اینکه تو جمجمهشون بشاشن.
873
گویا کلا مردهایی که قدشون زیر ۱۶۵ سانتی متره علاقه خاصی به گنده گوزی و شلوغ کاریهای اضافه دارن. این از شایع، اون از ناپلئون و سر دسته همشون هم که علی. چتونه خوب بچهها؟ یک کوتاه قدی که دیگه این حرفهارو نداره جدی. غصه نخورید، مرد اصلا باید جای دیگهش بلند باشه(بخت و اقبال).
873
بقیه کسایی هم که پستها رو میبرن توییتر کپی میکنن میتونن برای کلاسهای کپیکاری با صادق جان هماهنگ کنن
873
ببخشید عزیزم ولی میدونستی که تا وقتی یاد نگیری که وقتی قطار رسید باید اول کنار وایسی تا مسافرهای داخل پیاده شن و بعد سوار شی؛ میتونن موقع پیاده شدن هم لگدت کنن، هم هولت بدن و هم مادرت رو بگان؟ پس به جای اعتراض و جیغ جیغ کردن این قانون ساده رو یاد بگیر🥰👈👉
873
این "Everyone tap in. Let's see you as a kid" مال خارجیاست داداش. ایران بچه نداره، بچه میخوای برو اروپا😉
873
به عشق در نگاه اول نه ولی به آهنگ موردعلاقه در ثانیههای اول خیلی اعتقاد دارم. بعضی آهنگها از همون لحظهی شروع میشینن روی روحت.
873
همش از خودم میپرسم یعنی زندگی بدون عذاب وجدان درس نخوندن چه شکلیه؟ گلها خوشرنگترن؟ آسمون آبیتره؟ هوا چی؟ هوا دلنشینتره؟ یعنی زندگی تو بهشت چجوریه واقعا؟
873
کسونهواویلاترین عضو بدن رحمه. کسکش حالا یه اسپرم بهت نرسیده دیگه، چرا اینجوری رفتار میکنی؟
«چی؟این ماه هم اسپرمی وارد نشد؟😡 پس خودم رو تیکهتیکه میکنم. ضجه میزنم. خون میریزم و تا یک هفته عزای عمومی خونین اعلام میکنم»
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
