uk
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Відкрити в Telegram

قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614

Показати більше
868
Підписники
+124 години
+127 днів
+10030 день
Архів дописів
یعنی چی که «خوب حالا میخوای با این آهنگ چه کنی ؟» می‌خوام باهاش بمیرم. می‌خوام بکنمش تو کونم. به تو چه ربطی داره که می‌خوام با این آهنگ چی‌کار کنم کسکش؟ کارت رو انجام بده رباتِ فاقد شعور و رها از قید و بندهای انسانی که به آدم نبودنت حسودیم می‌شه و حسرت می‌خورم که ای کاش من هم مثل تو ربات و نفهم بودم

Repost from سفاهت 3.0
سخت ترین بخش روز اون کارهایی که میکنی نیست اونجایی عه که بعدش به خودت میای میبینی هیچ چیز مهم و معناداری نیست که بهش بپردازی هیچ چیز ارزشمندی خلق نشده

انسان‌های زود‌سین‌کننده به قدری ارزشمند هستن که حاضرم بیست‌تا دیرسین‌کن براشون قربانی کنم فقط برای اینکه تو جمجمه‌شون بشاشن.

گویا کلا مردهایی که قدشون زیر ۱۶۵ سانتی متره علاقه خاصی به گنده گوزی و شلوغ کاری‌های اضافه دارن. این از شایع، اون از ناپلئون و سر دسته همشون هم که علی. چتونه خوب بچه‌ها؟ یک کوتاه قدی که دیگه این حرف‌هارو نداره جدی. غصه نخورید، مرد اصلا باید جای دیگه‌ش بلند باشه(بخت و اقبال).

☺️🥰
+2
☺️🥰

بقیه کسایی هم که پست‌ها رو می‌برن توییتر کپی می‌کنن می‌تونن برای کلاسهای کپی‌کاری با صادق جان هماهنگ کنن

یک هفته پست نذاشتم تا صادق هدایت نشده یاد بگیره رو پای خودش وایسته

هوا جوری گرمه که ابراهیم نبی هم نمی‌تونه گلستانش کنه.

سعادت آباد اگر آدم بود سیروان خسروی بود.

ببخشید عزیزم ولی می‌دونستی که تا وقتی یاد نگیری که وقتی قطار رسید باید اول کنار وایسی تا مسافرهای داخل پیاده شن و بعد سوار شی؛ می‌تونن موقع پیاده شدن هم لگدت کنن، هم هولت بدن و هم مادرت رو بگان؟ پس به جای اعتراض و جیغ جیغ کردن این قانون ساده رو یاد بگیر🥰👈👉

دلم میخواد بخوابم ولی میترسم چشمام رو ببندم و پژمان جمشیدی تو خوابم هم پیداش شه

این "Everyone tap in. Let's see you as a kid" مال خارجیاست داداش. ایران بچه نداره، بچه می‌خوای برو اروپا😉

Habib-Khaabe-Sorkhe-Booseha-128.mp34.28 MB

به عشق در نگاه اول نه ولی به آهنگ موردعلاقه در ثانیه‌های اول خیلی اعتقاد دارم. بعضی آهنگ‌ها از همون لحظه‌ی شروع می‌شینن روی روحت.

همش از خودم می‌پرسم یعنی زندگی بدون عذاب وجدان درس نخوندن چه شکلیه؟ گل‌ها خوش‌رنگ‌ترن؟ آسمون آبی‌تره؟ هوا چی؟ هوا دلنشین‌تره؟ یعنی زندگی تو بهشت چجوریه واقعا؟

کسونه‌واویلاترین عضو بدن رحمه. کسکش حالا یه اسپرم بهت نرسیده دیگه، چرا اینجوری رفتار می‌کنی؟ «چی؟این ماه هم اسپرمی وارد نشد؟😡 پس خودم رو تیکه‌تیکه می‌کنم. ضجه می‌زنم. خون می‌ریزم و تا یک هفته عزای عمومی خونین اعلام می‌کنم»

چشم یحیی‌جان سفارش می‌کنیم خانومت با کره غذا درست کنه حالا چرا شلوغش می‌کنی
چشم یحیی‌جان سفارش می‌کنیم خانومت با کره غذا درست کنه حالا چرا شلوغش می‌کنی

کی گفته دنبال کردن فوتبال ایران زوال عقل میاره؟ فوتبال ایران خودش مصداق زوال عقله

خواب زمستونی چه کسشریه؟ خواب تابستونی منطقیه. هوا داره گرم، خفه‌کننده، شرجی و غیرقابل تحمل میشه پس من می‌خوابم تا وقتی که هوا خنک و نانازی و مهربون بشه. تکامل عزیز لطفا در آپدیت بعدی دست از فرو کردن دندون عقل تو لثه بردار و خواب تابستانی رو در نظر بگیر ممنون

ببخشید که دیر جواب پیامت رو دادم؛ آخه از روی نوتیفکیشن دیدم چی نوشتی و توی ذهنم جوابت رو دادم و دیگه یادم نموند که باید این جواب رو برای خودت هم می‌فرستادم.