880
Suscriptores
-124 horas
+137 días
+11030 días
Archivo de publicaciones
880
لطفا نگران گرون شدن اینترنت نباشید
اگه تا ۲۱ روز اینترنت نخرید ارتش سایبری به مردم میپیونده
880
مامان دیروز بهم میگفت «چرا انقدر نگران بقیه هستی؟ انقدر برای بقیه دل نسوزون؛ این خیلی ضعیفت کرده. به فکر خودت باش». راستش مامان، من اگه بلد بودم فقط به خودم فکر کنم که الان احتمالا زنده نبودم.
880
و در آخر هم اشاره کنم که اگه یه وقت کسی گفت «ریک اند مورتی خیلی خفنه، خیلی با ریک همزادپنداری میکنم، عین منه» بدونید آیکیوش حتی نزدیک به ۵۰ هم نیست و صرفا چون در کودکی چند بار مامانش بهش گفته باهوش و چون در نوجوونی معتقد بوده هیچکس درکش نمیکنه (مثل ۹۹ درصد تینیجرهای دیگه)، الان دوست داره کیراخلاق بودنش رو بذاره به پای باهوش بودنش و فراموش کنه که فاقد مغزه.
880
دیالوگ بعدی هم اونیه که خطاب به جمعیتی که دارن هو میکننش میگه:
"Your boos mean nothing, I’ve seen what makes you cheer".
880
یکی از موردعلاقهترین دیالوگهای ریک اند مورتی برای من، اونیه که ریک از کودن بودن جری خسته شده و بهش میگه:
Yeah. Yeah, yeah. You win, Jerry. You win! No amount of genius can stop your dumb mediocre vacuous roots from digging into everything and everyone around you and draining them of any ability to fend you off.
و هر دفعه که مجبور میشم با موجودات ابله سر و کله بزنم، بارها و بارها همین جملات رو با صدای ریک توی ذهنم میشنوم و میبینم بله، واقعا گاهی حتی هیچ مقداری از نبوغ و هوش هم نمیتونه جلوی کودن بودن برخیها رو بگیره، چه برسه به بنده.
880
نمیدونم بچهها حالا میخواید به جای کپی کردن از دیگران یاد بگیرید یکم هم با ایدههای خودتون زندگی کنید شاید خوشتون اومد
880
نمیدونم چطور توضیح بدم اما وقتی بچه بودم سبزها سبزتر بودن. الان دیگه حتی مشکی هم خاکستریه.
880
این پیشیه که داشت میومد تو بغلم و گذاشت نازش کنم رو دو بار دیدم که دو تا آدم مختلف میخواستن نازش کنن و نمیذاشت. الان خوشحالم. احساس میکنم من انتخاب شده هستم. شما هیچ میدونید اصلا انتخاب شده بودن از طرف یه پیشی چه احساس خوبی داره؟
880
این پیشیه که داشت میومد تو بغلم و گذاشت نازش کنم رو دو بار دیدم که دو تا آدم مختلف میخواستن نازش کنن و نمیذاشت. الان خوشحالم. احساس میکنم من انتخاب شده هستم. شما هیچ میدونید اصلا انتخاب شده بودن از طرف یه پیشی چه احساس خوبی داره؟
880
وقتی بچه بودم و این سریال سرزمین بادها رو دیدم احساس میکردم که از این دوجین بدم نمیآد اما مطمئن نبودم که چرا. (چون مثلا کاراکتر منفی داستان بود). وقتی هم که خودکشی کرد براش گریه کردم اما باز هم نمیدونستم که چرا. ولی حالا که فکر میکنم، این طفلکی پر از آسیبهای روانی بوده که از بچگی بهش وارد شده. از وقتی که بچه بود و تمام خانوادهش (از جمله پدرش= یونگپو) رو به جرم خیانت کشتن دائم با این احساس بزرگ شد که فرزند یک خیانتکاره (آخه یونگپو واقعا چه خیانتی میتونه مرتکب شه؟ اون سبز بیمحتوا و بیآزار چیکار به بقیه داره؟) و باید تمام تلاشش رو بکنه تا ثابت کنه خودش مثل پدرش خائن نیست. وقتی که فکر میکرد بهترین دوستش رو پیدا کرده فهمید اون دوست درواقع فرزند فرمانروای کشور دشمنه و مجبور بود ازش دل بکنه که دوباره خائن به شمار نیاد. وقتی فکر کرد عشق زندگیش رو پیدا کرده، فهمید دختره نه تنها دوستش نداره، بلکه عاشق همون دوستشه. واقعا شما بودید تا اینجا سیگاری نمیشدید؟ اما این بندهی خدا با این حال دووم آورد و (سیگاری نشد) بارها جون دختره رو نجات داد، آرزوش رو برآورده کرد و از بچهای که از دوست کیریش بود و این دختره به دنیا آورده بود، مراقبت کرد. نمیذاشت دختره از پیشش بره چون همیشه کسایی که دوستشون داشت ترکش میکردن. همه تصور میکردن قدرتمندترین مرد کشورشه، اما خودش چنین احساسی نداشت. تمام چیزی که اون احساس میکرد ناکافی بودن و بیعرضه بودن بود چون از بچگی کسی اون رو نخواسته بود. کسی ازش حمایت نکرده بود. اون هیچوقت دوستی که کنارش باشه و بهش تکیه کنه نداشت. اون هم که از اون جنده خانم. واقعا آدم دیگه به چه امیدی باید زنده بمونه؟ شاید اگه انقدر تنها نبود موهیول کسخل کیرش رو هم نمیتونست بخوره. (چون واقعا کسخل و کسمشنگ بود).
شب و روزگار بر شما خوش و زنده باد گروه دامول
880
اورریتدترین چیز در دنیا پوزیشن 69ئه. واقعا از هررررر نظر اورریتد، کثافت و بیمعنی. نه رومانتیکه، نه بیدیاسامه، نه ضرورتی داره اصلا که آدم اونقدر کسونه واویلایی اعمال جنسیش رو انجام بده(مگر اینکه تفنگ پشت سر خودت و پارتنرت گرفته باشن و گفته باشن عجله کنید باید جفتتون هر چه سریعتر ارضا بشید وگرنه میمیرید)، نه آدم توش راحته، نه خیلی تحریک کننده و جالبه و نه حتی شوخیهایی که باهاش میشه بامزهست. این چیه واقعا؟ کدام حیوان بدویای اولین بار چنین کسوشری به ذهنش رسیده؟ اصلا وقتی سرت تو کون یکیه و همزمان هم سر اون توی کون توئه روی چه چیزی باید تمرکز کرد؟ به چه چیزی باید فکر کرد؟ بنده که در بهترین حالت یاد انیمیشن گربه سگ و در بدترین حالت یاد فیلم چارچنگولی میفتم. شما رو نمیدونم.
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
