es
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Ir al canal en Telegram
880
Suscriptores
-124 horas
+137 días
+11030 días
Archivo de publicaciones
دوستان ممنون که رانندگی کردن و پشت فرمون بودنتون رو استوری می‌کنید دیگه تمام دغدغه‌هام مِن‌ باب داشتن راننده‌های خوب تو سطح شهرمون حل شد

‏ای کاش که یلدایِ وطن را سحری بود • بیداد خراسانی _تک مصرع_ @uttweet

من واقعا بارها برام پیش اومده که وقتی تو مسائل ریز و درشت از دیگران نظر خواستم، متوجه شدم هیچکدوم از اون دیگران به اندازه‌ی خودم تمام شرایط و زوایا رو در نظر نگرفته‌اند. البته طبیعیه و درستش هم همینه، کی به جز خود ما از تمام ابعاد زندگیمون خبر داره؟ به تصمیمی که خودتون میگیرید اعتماد داشته باشید. (به جز ناتوانان ذهنی، افراد دارای سندروم داون، چپ‌ها، طرفداران حامد اسماعیلیون و مسیح علینژاد و افرادی که خواننده‌ی موردعلاقه‌شون تتلوئه) (دوتای اول عاقل‌ترن)

ببینید نمی‌دونم چجوری توضیح بدم ولی «میلیون» واقعا واحد پولی درستی برای قیمت یه لباس ساده‌ی روزمره نیست‌.

با پولی که ی دبه ماست خریدم بابابزرگم ۴۰ سال پیش خونه‌ی ۳ طبقه ساخته. اینقدر برامون عادی شده تورم که فکر میکنیم چنین چیزی طبیعیه لابد -رضا خانکی- @uttweet

مامانم میگه تو که میگی به خدا اعتقاد نداری از اون صاحب نظریه‌ی تکاملت بخواه بگو کمکت کنه تو زندگیت موفق بشی=))))))) یا چارلز داروین بزرگوار خودت کمکم کن🤲

پی ام اس کیری به بایگانی مغز من چیکار داری حرامزاده؟ بذار اونا همونجا باشه. میگرن درست کن. دل درد. سرطان. فقط اونجاها نرو. خواهش می‌کنم ازت.

متاسفانه مغزم جوری طراحی شده که به صورت خودکار دائما به دنبال یه الگوی منطقی می‌گرده. حتی تو جاهایی که اصلا الگویی وجود نداره و نباید باشه ناخودآگاه دنبال همچین چیزی می‌گردم و اگه الگویی پیدا نکنم مغزم اون رو به رسمیت نمی‌شناسه. انگار که اصلا اون‌ چیز، وجود نداره. حالا می‌خواد درس باشه، یه مدل بازی باشه و یا انسان‌هایی که با سن خر همچنان رفتارهای کودکانه دارن.

دیالوگی ماندگار از عالیجناب یونگ پو

Repost from ژاژخا
‏یه مادری ازت بگام (دیگه ریلز گربه برات نمی‌فرستم، سیو می‌کنم هر وقت دلم باهات صاف شد بفرستم) Sita @zhazhkha

ebi-Ye-Ashegh-128.mp34.35 MB

ابی گوش دادن در کندوان با حس خوبِ رفتن به خونه ترکیبیه که تمام سلول‌هام رو ده سال جوان‌تر می‌کنه.

ابی گوش دادن در کندوان با حس خوبِ رفتن به خونه ترکیبیه که تمام سلول‌هام رو ده سال جوان‌تر می‌کنه.

بنده خطاب به دوتا سیم هندزفریم بعد از اینکه برای بار دوازدهم گره‌هاشون رو باز کردم:

بچه‌ها شما خواب رو‌ چیکار می‌کنید؟ منظورم اینه چی‌جوری همش خوابتون نمیاد؟ اینکه همش نیازمند خواب نباشی چه احساسی داره؟ یعنی حین انجام تمام کارهاتون به خودتون نمیگید این کار رو هم بکنم و بعدش فقط خواب و خواب و خواب؟ چون من از شدت خواب واقعا دارم هیچ‌کاری نمی‌کنم ولی فقط دلم میخواد خواب و خواب و خواب.

عزیزم متوجه منظورت هستم اما انگیزه دادنت داشت خوب پیش می‌رفت تا اونجایی که نوشتی «واسه خودت».
عزیزم متوجه منظورت هستم اما انگیزه دادنت داشت خوب پیش می‌رفت تا اونجایی که نوشتی «واسه خودت».

صد ضربه شلاق بهم بزن اما نگو این لحظه خوبی که دارم تجربه می‌کنم امکان داره دیگه هیچوقت تکرار نشه.

🙏🙏🙏
🙏🙏🙏

الان تنها چیزی که حالم رو خوب می‌کنه زنگ زدن به مدیر مدرسه و فوت کردنه

به نظرم بگردید یه جمله‌ی جدید برای اعلام کسمغز بودنتون پیدا کنید، جمله‌ی «من کاری به شخصیت تتلو ندارم، آهنگاش خوبه» دیگه خیلی تکراری شده.