es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 703 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 996 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 703 suscriptores.

Según los últimos datos del 23 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -261, y en las últimas 24 horas de -1, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.73%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 311 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 24 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 703
Suscriptores
-124 horas
-407 días
-26130 días
Archivo de publicaciones
این میکس قرارِ قفلیه امشبتون بشه :))

سعی کنید تو پیاماتون به کسی که دوسش دارین همیشه آخر جمله ها با یه عنوان خاصی صداش بزنید میدونم خیلیاتون دوس دارین این کارو انجام بدین ولی بلد نیستین، اما از اونجایی که خودم بلدم و خیلی زبون میریزم گفتم یکمشو بهتون یاد بدم آخر جمله ها صداش کنید " دارو ندارم" ، "نورِ چشام" ، "ماهِ آسمونم" ، آرامشِ هر لحظم" ، " هستیِ من" ، "دلبستگیم" ، "بهترینم" ، " انگیزه‌ی فردام" ، "دلیلِ حالِ خوبم" ، " تنها دلیل ممکن زندگیم" ، "دلخوشیم" ، "یکی یدونم" ، "شاه‌رگِ من" ، " نازگلِ باغِ بهارم" ، " دلبرِ جذابم :)

همانند شیشه بودیم... اگر پاکمان میکردند، میدرخشیدیم اما آنها شکستند! ما هم بریدیم دیگر گله ای نیست:)

هر تیره شبی را سحری‌ست؛ صبر کن!

تمامِ داستانِ تراپی این است که «انسان، بدون خودآگاهی مجبور به تکرار است.» 💬دکتر روح الله صدیق

اگر کمتر بخوری، وزن کم میکنی، اما عمدتا عضله از دست میدی. اگر کمتر بخوری، اما پروتئین را اولویت قرار بدی، چربی بدن را از دست میدی. اگر کمتر بخوری، پروتئین را اولویت قرار بدی و وزنه بزنی، چربی را از دست میدی و عضله میسازی. تبریک میگم، حالا راز کاهش چربی و افزایش عضله رو میدونی! #سلامت

تنها کسی که نمی شود به او کمک کرد، فردی است که دیگران را مقصر اشتباهاتش میداند.

من تورو مثل باب دلمی چاووشی مثل باتو اِبی مثل بمونی‌برام رضا صادقی مثل خوب‌شد همایون شجریان مثل خیال‌خوش علیرضا قربانی مثل حس‌خوبیه شادمهر عقیلی مثل فقط‌تو معین مثل تقدیم سیاوش قمیشی مثل خالکوبی هنگامه دوست دارم

تویی که داری تلاش میکنی برای آیندت، هر موقع کم آوردی این نقل قول رو به یاد بیار؛ "امروز سخت است، فردا بسیار سخت‌تر، اما پس فردا بسیار زیبا خواهد بود، ولی بیشتر مردم فردا عصر تسلیم می‌شوند."

با کسی نباش که هر لحظه مجبور باشی خودت را به هر اجباری لای لحظه هایش جا بدهی... با کسی باش که لحظه هایش را روی مدار تو تنظیم کند... با کسی که مشغله هایش را بخاطر تو دوست داشته باشد... که تو را بخواهد که اولویت اولش باشی! ارزش تو خیلی بالاتر از یدک بودن است. جنس اعلا باش جنس اعلا که یدک نمیشود..! یاد بگیر که هر ماندنی ارزشش را ندارد! گاهی تنها بودن شرف دارد به ماندن های یک طرفه ی تحقیرآمیز که تمام شخصیت و انسان بودنت را زیر سوال میبرد... خیلی وقتها غرور واقعا چیز خوبیست!

رابطه سالم، حوصله آدم ناسالم رو‌سر میبره.

اونی که بالای سی سالشه ذوق و شوق هیچی نداره تو بیست سالگیش هم هیچ گُهی نبوده، خودتون رو با این جملات گول نزنید. آدم نرمال واسه چیزایی که دوس داره تا روز آخر عمرش هم ذوق داره هم شوق.

اگه واقعا آدم خوبيه نگهش دار و قدر داشتنش رو بدون اون بيرون انقدر اوضاع بد شده و همه چى گروعه منفعت طلبى ى سو استفاده گرى كه ديگه يه آدم با اصالت و ذات پاک خلييي کم پيدا میشه حتى اكه يكى بهتر هم ديدى گول ظاهرشو نخور چيزى كه دارى بهترينشه راحت از دستش نده!..🙌🏽

«من به هرکسی رسیدم غم داشت من همیشه عشقِ دوم بودم»..

تو تلاشت رو کردی و شرمنده‌ی دلت نیستی، ولی راستش شرمنده‌ی غرورتی.

به نظرم کسانی که شما را رها کردند که در آب‌های آزاد غرق شوید، حق ندارند بدانند شما چطور به ساحل برگشتید....

‏درسی که امروز می‌تونم‌‌ بهتون‌ بدم، اینه که هر وقت این سوال براتون پیش اومد که «نکنه دوستم نداره، نکنه داره ازم سوء استفاده می‌کنه، نکنه … »، جوابتون بله‌ست. چون اگه غیر از این بود هیچ‌وقت این سوال براتون پیش نمی‌اومد.

یاداوری : هیچ چیز سریع تر از ذهنت تو رو از پا درنمیاره، آروم باش و برای چیزهایی که تحت کنترل تو نیست استرس نداشته باش.

کسی رو پیدا کن که وقتی داری راجب چیز هایی که اذیتت کرده حرف میزنی، فکر نکنه داری غر میزنی؛ این خیلی مهمه،خیلی...

آیا اونقدر دوستم داری که بتونم در کنارت ضعیف باشم؟