es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 703 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 996 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 703 suscriptores.

Según los últimos datos del 23 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -261, y en las últimas 24 horas de -1, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.73%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 311 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 24 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 703
Suscriptores
-124 horas
-407 días
-26130 días
Archivo de publicaciones
من سهم خودم را انجام دادم،اميدوارم غيبت من آرامشى به تو بدهد كه "عشق" من نتوانست🦢

‏قطعا اونایی که با عشقشون ازدواج کردن، صاحب فرزند شدن، هدف مشترک دارن، واسه زندگی تلاش میکنن و انگیزه دارن، وقتی کم میارن یکی و دارن که امید به زندگیشونه، بهشون انرژی مثبت میده، عشق میده، محبت میده خوشبخت ترین انسان ها هستن.

‏هنوزم گوشه‌ای از قلبم بابت چیزایی که حقم نبود ولی تجربشون کردم، درد می‌کنه.

انسان وقتی بیش از حد رنج بکشد، وضعیتش به کمدی نزدیک می‌شود؛ و می‌تواند به دردناک‌ترین چیزها هم بخندد. -ماساجی‌ ایشیکاوا.

آدما همیشه پیش من یه دونه بلیط دارن! یه بار فقط میتونم دوستشون داشته باشم و یه بار واسم ارزش دارن؛ چون برای آدمای واقعی و درست همون یه فرصت کافیه…

منو با هرکسی نمیبینی پس اگه با کسی دیدی یا آدم حسابیه یا آدم روزای سختم بوده.

‏زندگی متاهلی این مدلیه که یه بسته کوکی شکلاتی میخری که روزی یدونه اش رو با قهوه ات بخوری، فرداش میبینی شوهرت در حالی که داره دولپی کوکیات رو میخوره، ازت میپرسه این یه دونه ای که ته بسته مونده رو برات بذاره یا میل نداری.

جمله‌ی ‏«تو که اینجوری نبودی» انقدر ناراحت کنندست که حس میکنم گوینده داره ته دلش های‌های گریه میکنه..

هر کاری که از من میبینی؛ جواب کار خودته! اگه کار بدی کردم؛ به کارای خودت فکر کن! اگه کار خوبی کردم؛ به خاطر کارای خودت بوده! اگه مهربون بودم؛ چون تو مهربون بودی باهام! اکه بد اخلاق بودم؛ چون تو باهام بد رفتار کردی! اگه بی اهمیتم؛ بهم اهمیت ندادی! اگه بهت اعتماد ندارم؛ چون تو باعثش شدی! اگه نگرانت نیستم؛ نگرانم نبودی! فقط همین!

از شمس تبریزی پرسیدن که چه شد به آرامش رسیدی؟ پاسخ داد: وعده این شد که خود را آرام کنم نه جهان اطرافم را.... معجزه شد؛ جهان اطرافم هم آرام گرفت...

خوشحالی ؟ به کسی نگو تو کارت موفقی ؟ به کسی نگو قراره اتفاق خوبی بیوفته ؟ به کسی نگو آدما عادت دارن برینن به حال خوبت

من بهت نمیگم: با کی برو با کی بیا من هیچوقت محدودت نمیکنم من هرگز گوشیتو چک نمیکنم من هر دقیقه زنگ نمیزنم ببینم کجایی من به هیچکدوم از رفتارهای شخصیت گیر نمیدم ، چون اگه برات مهم باشم کاری که ناراحتم کنه رو انجام نمیدی و اگر انجامش بدی پس اهمیتی برات نداشتم و این دیگه بحث و دعوا نداره :)

شما بهش میگید "دوستت دارم" ولی غسان کنفانی میگه: "تو اما وارد رگ هایم شدی، و همه چیز تمام شد.. و خیلی سخت است بخواهم از تو شفا یابم!" همینقدر قشنگ و مبتلا..

دکتر هلاکویی یه حرف خیلی قشنگی داره که میگه : یکسال پیش میخواستم برای یه عده از آدمایی که میشناختم و تو زندگیم بودن بمیرم یکسال بعد نصف اون آدما برای من مرده به حساب اومدن. میخوام بگم زمان همه چیز رو عوض میکنه پس غصه نخور خودت رو بالا بکش تو تنها کسی هستی که همیشه کنار خودتی پس لطفا به خودت به خاطر هیچکس سخت نگیر عزیز!

روانشناسی نشون داده اگه کسی ظاهرا سرد و بی احساسه وجودش سراسر قلبه. اگه کسی روت حساسه و زود از کارات عصبی میشه یعنی براش مهمی و دوستت داره. اگه کسی زود رنجه یعنی به محبت نیاز داره. اگه کسی خسته اس یعنی زیاد منتظر بوده. اگه کسی چیزی رو زیاد بروز نمیده بی احساس نیست فقط زیادی اعتماد کرده و ضربه خورده. یعنی میخوام بگم هر ایرادی توی هر کسی دیدی سعی کن درکش کنی چون هیچکدوممون کامل نیستیم:) ‏

اگه تورو رد‌کردن، بپذیر. اگه تورو دوست ندارن، رها کن. اگه کسی یا چیزی رو به تو ترجیح می‌دن، ازشون بگذر. همه کسایی که دوسشون داری موندنی نیستن. همه ی اونایی که بهشون اعتماد داری وفادار نیستن. از دست دادن آدمایی که نمی‌خوان تو زندگیم باشن، برام اهمیتی نداره؛ من کسایی رو از دست دادم که تمام دنیام بودن، ولی با این وجود هنوز حالم خوبه. برای موندن کسی التماس نکن. چیزی که برای تو باشه تا ابد موندنیه. تو شاید نتونی تمام موقعیت ها و عواقبشونو کنترل کنی، اما می‌تونی رفتار خودت و طرز پاسخ بهش رو در قبالشون کنترل کنی. همیشه خوب باش. قطعاً در جایی از زندگیت که انتظارشو نداری جواب خوبی هات رو می‌گیری.

اونجا که حسین صفا میگه: رشد کن شاخه شاخه، تا جایی که خودت سایه سار خودت بشوی.

سه درس مهم؛ اول : اگر می خواهید "دروغی" نشنوید، اصرار بیش از حد برای شنیدن "حقیقت" نداشته باشید. دوم؛ به خاطر داشته باشید هرگاه به قله رسیدید همزمان درکنار دره ای عمیق ایستاده اید. سوم: با یک آدم نادان مجادله نکنید تماشاگران ممکن است نتوانند تفاوت بین شما را تشخیص دهند.

‹ سبز شو، تازه شو، زندگی کن! ›

‏آدم حسابی‌ها اهل حاشیه نیستند رک و واضح حرفشون میزنند چون زمان براشون مهمه و وارد هر بازی در زندگی نمیشن. حداقل من ندیدم.