ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 703 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 996

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 703 名订阅者。

根据 23 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -261,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.73%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 311 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 24 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 703
订阅者
-124 小时
-407
-26130
帖子存档
این میکس قرارِ قفلیه امشبتون بشه :))

سعی کنید تو پیاماتون به کسی که دوسش دارین همیشه آخر جمله ها با یه عنوان خاصی صداش بزنید میدونم خیلیاتون دوس دارین این کارو انجام بدین ولی بلد نیستین، اما از اونجایی که خودم بلدم و خیلی زبون میریزم گفتم یکمشو بهتون یاد بدم آخر جمله ها صداش کنید " دارو ندارم" ، "نورِ چشام" ، "ماهِ آسمونم" ، آرامشِ هر لحظم" ، " هستیِ من" ، "دلبستگیم" ، "بهترینم" ، " انگیزه‌ی فردام" ، "دلیلِ حالِ خوبم" ، " تنها دلیل ممکن زندگیم" ، "دلخوشیم" ، "یکی یدونم" ، "شاه‌رگِ من" ، " نازگلِ باغِ بهارم" ، " دلبرِ جذابم :)

همانند شیشه بودیم... اگر پاکمان میکردند، میدرخشیدیم اما آنها شکستند! ما هم بریدیم دیگر گله ای نیست:)

هر تیره شبی را سحری‌ست؛ صبر کن!

تمامِ داستانِ تراپی این است که «انسان، بدون خودآگاهی مجبور به تکرار است.» 💬دکتر روح الله صدیق

اگر کمتر بخوری، وزن کم میکنی، اما عمدتا عضله از دست میدی. اگر کمتر بخوری، اما پروتئین را اولویت قرار بدی، چربی بدن را از دست میدی. اگر کمتر بخوری، پروتئین را اولویت قرار بدی و وزنه بزنی، چربی را از دست میدی و عضله میسازی. تبریک میگم، حالا راز کاهش چربی و افزایش عضله رو میدونی! #سلامت

تنها کسی که نمی شود به او کمک کرد، فردی است که دیگران را مقصر اشتباهاتش میداند.

من تورو مثل باب دلمی چاووشی مثل باتو اِبی مثل بمونی‌برام رضا صادقی مثل خوب‌شد همایون شجریان مثل خیال‌خوش علیرضا قربانی مثل حس‌خوبیه شادمهر عقیلی مثل فقط‌تو معین مثل تقدیم سیاوش قمیشی مثل خالکوبی هنگامه دوست دارم

تویی که داری تلاش میکنی برای آیندت، هر موقع کم آوردی این نقل قول رو به یاد بیار؛ "امروز سخت است، فردا بسیار سخت‌تر، اما پس فردا بسیار زیبا خواهد بود، ولی بیشتر مردم فردا عصر تسلیم می‌شوند."

با کسی نباش که هر لحظه مجبور باشی خودت را به هر اجباری لای لحظه هایش جا بدهی... با کسی باش که لحظه هایش را روی مدار تو تنظیم کند... با کسی که مشغله هایش را بخاطر تو دوست داشته باشد... که تو را بخواهد که اولویت اولش باشی! ارزش تو خیلی بالاتر از یدک بودن است. جنس اعلا باش جنس اعلا که یدک نمیشود..! یاد بگیر که هر ماندنی ارزشش را ندارد! گاهی تنها بودن شرف دارد به ماندن های یک طرفه ی تحقیرآمیز که تمام شخصیت و انسان بودنت را زیر سوال میبرد... خیلی وقتها غرور واقعا چیز خوبیست!

رابطه سالم، حوصله آدم ناسالم رو‌سر میبره.

اونی که بالای سی سالشه ذوق و شوق هیچی نداره تو بیست سالگیش هم هیچ گُهی نبوده، خودتون رو با این جملات گول نزنید. آدم نرمال واسه چیزایی که دوس داره تا روز آخر عمرش هم ذوق داره هم شوق.

اگه واقعا آدم خوبيه نگهش دار و قدر داشتنش رو بدون اون بيرون انقدر اوضاع بد شده و همه چى گروعه منفعت طلبى ى سو استفاده گرى كه ديگه يه آدم با اصالت و ذات پاک خلييي کم پيدا میشه حتى اكه يكى بهتر هم ديدى گول ظاهرشو نخور چيزى كه دارى بهترينشه راحت از دستش نده!..🙌🏽

«من به هرکسی رسیدم غم داشت من همیشه عشقِ دوم بودم»..

تو تلاشت رو کردی و شرمنده‌ی دلت نیستی، ولی راستش شرمنده‌ی غرورتی.

به نظرم کسانی که شما را رها کردند که در آب‌های آزاد غرق شوید، حق ندارند بدانند شما چطور به ساحل برگشتید....

‏درسی که امروز می‌تونم‌‌ بهتون‌ بدم، اینه که هر وقت این سوال براتون پیش اومد که «نکنه دوستم نداره، نکنه داره ازم سوء استفاده می‌کنه، نکنه … »، جوابتون بله‌ست. چون اگه غیر از این بود هیچ‌وقت این سوال براتون پیش نمی‌اومد.

یاداوری : هیچ چیز سریع تر از ذهنت تو رو از پا درنمیاره، آروم باش و برای چیزهایی که تحت کنترل تو نیست استرس نداشته باش.

کسی رو پیدا کن که وقتی داری راجب چیز هایی که اذیتت کرده حرف میزنی، فکر نکنه داری غر میزنی؛ این خیلی مهمه،خیلی...

آیا اونقدر دوستم داری که بتونم در کنارت ضعیف باشم؟