es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 705 suscriptores, ocupando la posición 1 613 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 972 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 705 suscriptores.

Según los últimos datos del 24 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -261, y en las últimas 24 horas de 0, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.89%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 343 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 25 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 705
Suscriptores
Sin datos24 horas
-347 días
-26130 días
Archivo de publicaciones
باید خانواده دار باشه باید عرضه داشته باشه باید شعور داشته باشه باید خاکی و اصیل باشه باید دست و دلباز باشه باید چشم و دل سیر باشه باید هدفمند و کاری باشه باید هول نباشه باید شوخ طبع باشه باید بالغ باشه باید متعهد باشه باید ظاهر درست و مرتب داشته باشه نگید دوسش دارم کافیه، کافی نیست!

شما هیچکس رو نمیشناسید مگر اینکه: -باهاش سفر برین -بینتون مسائل مالی در میون باشه -تو وقت عصبانیت باهاش برخورد داشته باشین -باهاش زندگی کنید.

اینکه دوستش داری ولی دیگه نمیخوایش، قدرتمندانه ترین و غم انگیز ترین تصمیمه.

هیچی نمیتونه آدمای مورد علاقمو از چشمم بندازه جز دروغ گفتن!

سمت من اگه میای «پناه» باش، من تمام عمرمو پناه دیگران بودم و خسته‌ام.

‏از نسلی که توشم متنفرم؛ از حرف زدن‌های بی نتیجه، از داشتن حق انتخاب‌های زیاد و پر هوس، از تعهد نداشتن، از الکی روشن‌فکر بودن، از روابط متعدد، از همه‌شون متنفرم…

هرگز وارد دعواهاى خيابانى نشويد! چرا که بهترين موقعيتش اين است كه شما برنده يك دعوا بيهوده مى‌شويد بدترين موقعيتش اینکه در نهايت به زندان، بيمارستان يا قبرستان مى‌رويد.

آنهایی که ریشه ندارند؛ تا محبت می‌بینند می‌روند وگرنه کدام درخت را دیده‌ای که باغبانش را ترک کند!؟

میگفت تو زندان وقتی میخوان بگن فلانی خیلی خوبه میگن میشه باهاش ابد کشید ... با یکی وارد رابطه بشید که مطمئن باشید "میشه باهاش ابد کشید."

دیشب با قلبی شکسته خوابیدم و امروز جنگیدم، به معنای واقعی جنگیدم، با قلبِ سنگین بیدار شدم، با قلبِ سنگین لقمه هایم را قورت دادم،با قلبِ سنگین آماده شدم، لباس های مرتب پوشیدم، بهترین عطرم را زدم و با چهره ای آراسته از همیشه سر کلاس حاضر شدم. به قولِ فروغِ فرحزاد که میگه: فعلا می‌سازم، چه می‌شود کرد مگر می‌شود دنیا را پاره کرد و از تویش خوش‌بختی را درآورد، همین است که هست.

‏یه جا خوندم نوشته بود: کاش می‌شد نامرئی شد، کنارش نشست و ساعت‌ها بهش خیره شد، بدون اینکه بفهمه چقدر درگیرشی؛ عمیقا این جمله رو می‌فهممش.

🪙 دو تسک جدید میجر 💰 ارزش هر تسک 5,000 Star's ❗️ در صورت نیاز از ادلیست زیر استفاده کنید. 📂 لینک دریافت ادلیست ⛓ اسکواد ما
🪙 دو تسک جدید میجر 💰 ارزش هر تسک 5,000 Star's ❗️ در صورت نیاز از ادلیست زیر استفاده کنید.
📂    لینک دریافت ادلیست
    اسکواد ما در میجر
⛓    ورود به ربات میجر
Airddrop_ir 🚀 irblum1

جایی دورتر از خودم ایستاده‌ام به تماشای کسی که به جای من زندگی می‌کند؛ چه بی‌رحمانه تنهاست، و چه به ناچار قوی...

وقتی یکی بهم میگه:«خوش به حالت تو که فلان مشکل رو نداری» یاد این بیت از امیرخسرو دهلوی می‌افتم که میگه: ‏هر شب از سینه من تیر بلا می‌گذرد تو چه دانی که برین سینه چه‌ها می‌گذرد؟

در وصف بودنت همین جمله عباس معروفی کافیه: «تو انتخاب من نبودی ، سرنوشتم بودی، تنها انگیزه ماندنم در این وانفسای شلوغ، در این زندگی بی اعتبار...»

قشنگ‌ترین و عمیق‌ترین نصیحتی که شنیدم از زبان کارل گوستاو یونگ بود که می‌گفت: ‏خودت را بساز تا آدم امنی شوی، برای روزهایی که نمی‌شود به کسی پناه برد.

یکی از بهترین توصیه هایی که می‌تونم بهتون بکنم اینه که: همیشه تکلیفتونو‌ خودتون مشخص کنید. واسه کسی که بدونِ هیچ اسمی صرفا بهتون نزدیک میشه نقش پارتنر ایفا نکنید! بی دلیل جایگاه آدمارو تو زندگیتون پر رنگ نکنید؛ اجازه بدین برای بودن با شما بصورت شفاف پیشنهادشونو مطرج کنن و منتظرِ جواب شما بمونن. واسه خودتون ارزش قائل باشین. Konnjed

دیروز یه جمله ی کوردی دلبر یاد گرفتم که میگفت: «درد چاویل مستت له گیانم» ‏یعنی:«درد و بلای چشای مستت به جونم» برای اونایی که چشماشون قشنگه خیلی کاربرد داره=))

گاهی دلم می‌خواهد از دست خودم زار بزنم و عاجزانه از خودم خواهش کنم که حساس نباشم و به مسائل و کلمات و رفتارها، بیش از اندازه دقت نکنم. ولی حقیقت این است که من زیاد حساسم و زیاد دقت می‌کنم و زیاد غصه می‌خورم؛ برای مسائلی که خوب که دقیق شوی، اهمیت چندانی ندارند... #نرگس_صرافیان_طوفان

⭕️نادیده گرفتن خود شامل موارد زیر می شود: ۱. وقتی اذیت میشی ولی چیزی نمیگی(طرحواره بازداری هیجانی) ۲. بابت چیزهایی که تقصیر تو نبوده دائم عذرخواهی میکنی(طرحواره نقص/شرم) ۳. برای اینکه بقیه خوششون بیاد خود واقعیت رو مخفی میکنی(طرحواره پذیرش جویی/جلب توجه) ۴. وقتی دلت میخواد «نه» بگی ولی «بله» میگی(طرحواره اطاعت) ۵. فقط وقتی ناراحتن یا کارت دارن یاد تو میوفتن ولی تو بازهم به یادشونی(طرحواره ایثار) ۶. براساس ارزش‌های خودت عمل و زندگی نمیکنی(طرحواره اطاعت) ۷. وقتی بقیه خط قرمزات رو رد میکنن و تو ساکت میمونی(طرحواره بازداری هیجانی) ۸. همه تلاشت اینه که همه رو از خودت راضی نگه داری.(طرحواره ایثار) + وقتی خودمون رو نادیده میگیریم به بقیه این حس رو میدیم که وجود ما ارزشمند نیست. درحالی که وجود ما ارزشمند و لایق دریافت عشق و محبت هست.