fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 695 مشترک است و جایگاه 1 611 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 944 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 695 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -243 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -8 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 10.69% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.96% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 106 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 781 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 21 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 695
مشترکین
-824 ساعت
-237 روز
-24330 روز
آرشیو پست ها
لطفا لطفا لطفا منو به مرحله ای نرسونید که منطقی فکر کنم ؛ من ورژن منطقی بودنم خیلی بیرحمه :)!

این خانومه تراپیسته هم راست می‌گفتا، میگفت: "تو رفتی سمت مار سمی، بهش نزدیک شدی، باهاش حرف زدی و ازش قول گرفتی بهت آسیبی نزنه و نیشت نزنه! مگه میشه؟! ارتباط با آدم سمی و تاکسیک هم همینه هرچقدر هم دوسش داشته باشی و برات مهم باشه اون در نهایت بهت آسیب میزنه."

متاسفانه تو خیلی از رابطه ها کم توقع بودن یه دختر باعث نمیشه که طرفش فکر کنه چه شانسی آورده.. گاهی وقتا پسرا تو رابطه با یک دختر پر توقع بیشتر احساس مسئولیت و قدرشناسی می‌کنن.

یادآوری برای تو عزیزم: این نمیشه و نشدن ها برای تو نیست! تو آدمِ رسیدنی ✨

نمیدونم کدومتون نیاز داره بشنوه ولی: هر چیز را نباید رها کرد به امیدِ قسمت خود قسمت هم گاهی امیدش به انسان هاست...

سالم باشید! آدم‌های سالم بدی نمی‌کنند و آزار نمی‌رسانند و خوبی هم اگر کردند، منت نمی‌گذارند. آدم‌های سالم طبیعی رفتار می‌کنند و زیاده‌روی نمی‌کنند؛ نه در دوست داشتن و نه در دوست نداشتن!!! آدم‌های سالم، یک گوشه از جهان را گرفته‌اند، راه خودشان را پیدا کرده‌اند و دارند مسیر خودشان را می‌روند. برای آدمِ خوبی بودن، دنبال روش‌های عجیب و غریب نگردید! سالم باشید و سالم زندگی کنید و مطمئن باشید که همین‌ها برای مفید و امن بودنتان کفایت می‌کند. #نرگس_صرافیان_طوفان

جمله «حالا تو رو نمیگم، ولی همه همینن » دقیقا تو رو هم میگه شایدم اصلا فقط تو رو میگه

ذوق قلبِ کوچک من .

کپشن‌های عاشقانه : • so blessed with you. درکنار تو خیلی خوشبختم. • forever and after that. تا ابد و فراتر از اون. • it's us and God. فقط خودمون و خدای خودمون. • happiest with you. با تو خوشبخت‌ترینم. • never met a heart so precious. تابه‌حال دلی ارزشمندتر از دل تو ندیده‌م. • hand in hand. دست تو دست. • my treasure. گنجینه‌ی باارزش من. • top fav God's creations: you and this sunset. بهترین مخلوقات خداوند: تو و این غروب. • struck gold with you. دلم بدجور پیشت گیره. • best one. بهترین. • thanking God for you, always. خدا رو برای داشتنش همیشه شاکرم. • my tea is sweet but honey you're sweeter. چای من شیرینه ولی عزیزم تو شیرین‌ترم هستی. • all eyes on you. همه‌ی چشم‌ها دنبال توئه. • the stars finally aligned. ستاره‌ها بالأخره متحد شدند. • there are stars in my eyes darling because of you. به‌خاطر حضور تو تو چشمام یه عالمه ستاره می‌درخشه.

‏حق با تو بود عزیزم گاهی درست شدن یه چیزی، همون تموم شدنشه

بیا زودتر کنار هم زندگی کنیم ، زندگی تموم میشه‌ها !!!!

آخرِ صْبر، سَبزه عزیزم♥️🌱

و‌شاید گناه ما این بود که اصالت داشتیم، احترام سرمان می شد و حد نگه می داشتیم. وفاداری را خوب آموخته بودیم و محبت از نگاه مان چکه می کرد. وقار در رفتار ما و درستی در کردار ما مشهود بود. و شاید؛گناه ما این بود نه زرق داشتیم نه برق، نه رنگ داشتیم نه لعاب، نه با دست پس می زدیم و نه با پا پیش می کشدیم. و شاید ؛ گناه ما این بود که زلال بودیم و آن طرف دل مان معلوم...🤍

نمی‌دونم چطور بگم ولی من پذیرفتم دیگه قرار نیست عاشق بشم. ممکنه یه روز دوباره وارد رابطه بشم و طرف رو دوست داشته باشم ولی عشق؟ نه.

به من گفت؛ تو بیشتر از اینکه زیبا باشی، تأثیرگذاری، مثل هنر، مثل کتاب و حتی مثل یک انقلاب. :")

چیزی که گذشت دیگه برنمی‌گرده نگاهت به جلو باشه...! آینده قشنگتره!

یه جمله ی خیلی قشنگ تو یه کتاب خوندم که نوشته بود: «همه چیز برای کسی که می داند چگونه صبر کند، به موقع اتفاق می افتد.» خلاصه که ریلکس باش، ببین، بشنو، بگذر، جدی نگیر و یادت بمونه که گاهی صبر خود تلاشه...

هرشب قبل از خواب مطنئن بشین که همه تلاش خودتونو کردین. بقیه‌اش در کنترل شما نیست و هر نتیجه‌ای بدست بیاد شما برنده‌اید...🌱

تا یذره میام گاردمو جلو بقیه بیارم پایین متوجه میشم که نه، حتی باید ببرم بالاتر

‏هیچوقت توی ذهنتون با کسی جلوجلو پیش نرید.