es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 695 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 944 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 695 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -243, y en las últimas 24 horas de -8, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 10.69%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 106 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 695
Suscriptores
-824 horas
-237 días
-24330 días
Archivo de publicaciones
میگفت تو زندان وقتی میخوان بگن فلانی خیلی خوبه میگن میشه باهاش ابد کشید ... با یکی وارد رابطه بشید که مطمئن باشید "میشه باهاش ابد کشید."

دیشب با قلبی شکسته خوابیدم و امروز جنگیدم، به معنای واقعی جنگیدم، با قلبِ سنگین بیدار شدم، با قلبِ سنگین لقمه هایم را قورت دادم،با قلبِ سنگین آماده شدم، لباس های مرتب پوشیدم، بهترین عطرم را زدم و با چهره ای آراسته از همیشه سر کلاس حاضر شدم. به قولِ فروغِ فرحزاد که میگه: فعلا می‌سازم، چه می‌شود کرد مگر می‌شود دنیا را پاره کرد و از تویش خوش‌بختی را درآورد، همین است که هست.

‏یه جا خوندم نوشته بود: کاش می‌شد نامرئی شد، کنارش نشست و ساعت‌ها بهش خیره شد، بدون اینکه بفهمه چقدر درگیرشی؛ عمیقا این جمله رو می‌فهممش.

🪙 دو تسک جدید میجر 💰 ارزش هر تسک 5,000 Star's ❗️ در صورت نیاز از ادلیست زیر استفاده کنید. 📂 لینک دریافت ادلیست ⛓ اسکواد ما
🪙 دو تسک جدید میجر 💰 ارزش هر تسک 5,000 Star's ❗️ در صورت نیاز از ادلیست زیر استفاده کنید.
📂    لینک دریافت ادلیست
    اسکواد ما در میجر
⛓    ورود به ربات میجر
Airddrop_ir 🚀 irblum1

جایی دورتر از خودم ایستاده‌ام به تماشای کسی که به جای من زندگی می‌کند؛ چه بی‌رحمانه تنهاست، و چه به ناچار قوی...

وقتی یکی بهم میگه:«خوش به حالت تو که فلان مشکل رو نداری» یاد این بیت از امیرخسرو دهلوی می‌افتم که میگه: ‏هر شب از سینه من تیر بلا می‌گذرد تو چه دانی که برین سینه چه‌ها می‌گذرد؟

در وصف بودنت همین جمله عباس معروفی کافیه: «تو انتخاب من نبودی ، سرنوشتم بودی، تنها انگیزه ماندنم در این وانفسای شلوغ، در این زندگی بی اعتبار...»

قشنگ‌ترین و عمیق‌ترین نصیحتی که شنیدم از زبان کارل گوستاو یونگ بود که می‌گفت: ‏خودت را بساز تا آدم امنی شوی، برای روزهایی که نمی‌شود به کسی پناه برد.

یکی از بهترین توصیه هایی که می‌تونم بهتون بکنم اینه که: همیشه تکلیفتونو‌ خودتون مشخص کنید. واسه کسی که بدونِ هیچ اسمی صرفا بهتون نزدیک میشه نقش پارتنر ایفا نکنید! بی دلیل جایگاه آدمارو تو زندگیتون پر رنگ نکنید؛ اجازه بدین برای بودن با شما بصورت شفاف پیشنهادشونو مطرج کنن و منتظرِ جواب شما بمونن. واسه خودتون ارزش قائل باشین. Konnjed

دیروز یه جمله ی کوردی دلبر یاد گرفتم که میگفت: «درد چاویل مستت له گیانم» ‏یعنی:«درد و بلای چشای مستت به جونم» برای اونایی که چشماشون قشنگه خیلی کاربرد داره=))

گاهی دلم می‌خواهد از دست خودم زار بزنم و عاجزانه از خودم خواهش کنم که حساس نباشم و به مسائل و کلمات و رفتارها، بیش از اندازه دقت نکنم. ولی حقیقت این است که من زیاد حساسم و زیاد دقت می‌کنم و زیاد غصه می‌خورم؛ برای مسائلی که خوب که دقیق شوی، اهمیت چندانی ندارند... #نرگس_صرافیان_طوفان

⭕️نادیده گرفتن خود شامل موارد زیر می شود: ۱. وقتی اذیت میشی ولی چیزی نمیگی(طرحواره بازداری هیجانی) ۲. بابت چیزهایی که تقصیر تو نبوده دائم عذرخواهی میکنی(طرحواره نقص/شرم) ۳. برای اینکه بقیه خوششون بیاد خود واقعیت رو مخفی میکنی(طرحواره پذیرش جویی/جلب توجه) ۴. وقتی دلت میخواد «نه» بگی ولی «بله» میگی(طرحواره اطاعت) ۵. فقط وقتی ناراحتن یا کارت دارن یاد تو میوفتن ولی تو بازهم به یادشونی(طرحواره ایثار) ۶. براساس ارزش‌های خودت عمل و زندگی نمیکنی(طرحواره اطاعت) ۷. وقتی بقیه خط قرمزات رو رد میکنن و تو ساکت میمونی(طرحواره بازداری هیجانی) ۸. همه تلاشت اینه که همه رو از خودت راضی نگه داری.(طرحواره ایثار) + وقتی خودمون رو نادیده میگیریم به بقیه این حس رو میدیم که وجود ما ارزشمند نیست. درحالی که وجود ما ارزشمند و لایق دریافت عشق و محبت هست.

یک مدت سیگار خوب و گرون که بکشی عادت میکنی؛ بعد که سیگار ارزون میکشی میفهمی چه آشغالی داشتی میکشیدی اون همه مدت! روابط با آدم ها هم همینه‌‌. تا وقتی با آدم حسابی ها دمخور نشدی متوجه نمیشی چه دایره ی روابط بدی داشتی.

از آدمایی که تقصیرشون رو گردن می‌گیرن خوشم میاد. اینا معمولاً آدمای شجاع، منطقی و با‌شعوری هستن....

مخفی کردن ناراحتی، دردش از خود ناراحتی بیشتره.

چند تا درس که زندگی بهم یاد داده رو اینجا باهاتون به اشتراک میذارم - هیچوقت از بی‌پولیتون برای کسی نگید ، کسی تو جیبتون پول نمیذاره ولی اعتبارتون پیشش از بین میره. - هیچوقت تو دوران دوستی یا نامزدی از اخلاقهای بدِ خانوادتون و سختیهایی که کشیدید برای پارتنرتون تعریف نکنید. - راز خونتون رو هرگز بیرون نبرید. - اگر به کسی پول قرض میدید حتما ازش بپرسید که چه تاریخی بهتون برمیگردونه. - با رفتار و گفتارتون ، آدمها رو وادار به احترام گذاشتن کنید. - رُک بودن همیشه هم خوب نیست. - خوشبختی و بدبختی لحظه‌ایه ، همه یه روزایی خوشبختیم و یه روزایی بدبخت. - تو بازار کار ، اعتبار بیشتر از پول به دردتون میخوره. - متخصصِ کار خودتون باشید. - سرمایه اصلی شما ، آبرو و اعتبارتونه.

دوتا جمله‌ی ساده بود ولی ذهنم و درگیر کرد و باعث شد بهش فکر کنم "نباید چیزی که لایقته رو توی آدما بگردی. اول باید تو خودت پیداش کنی بعد دنبال آدمی بگرد که لایقش باشه!"

یه جمله واسه خودِ چند سال بعدت: «دارم سخت تلاش میکنم تا تو ‌خوشحال باشی..!»

من از اون دسته آدمام که وقتی دلم میشکنه؛ به جای اینکه برم مثل آدم به طرف بگم که فلان کارت زشت بوده و من از دستت ناراحتم سکوت میکنمو تو خودم میریزم! بعد هی بهش فکر میکنم و هزار بار حرفو اتفاقی که ناراحتم کرده رو مرور میکنم بعد هی براش دلیل میارم تو ذهنم یارو رو محاکمه میکنم ولی هیچی به روش نمیارم! انقد اینکارو میکنمو زجر میکشمو با خودم کلنجار میرم که دیگه کم کم ازون آدم فاصله میگیرم، دیگه دلم نمیخواد ببینمش در حالی که تموم این مدت احتمالا حتی طرف نمیدونه من از دستش ناراحتم!🙂

یک زن سزاوار مردی است که در ناز و نوازش با پدرش رقابت کند؛ نه مردی که در تحقیر او با زندگی رقابت کند.