ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 698 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 977 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 698 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -253، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 12.01‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 366 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 698
المشتركون
+324 ساعات
-247 أيام
-25330 أيام
أرشيف المشاركات
مبادا به سبب یک غم، هزاران نعمت را فراموش کنی...

«رود یارد کیپلینگ» تو یکی از نوشته‌هاش میگه: "حدس یک زن بسیار دقیق‌تر از یقین یک مرد است." همین‌قدر حق...!

منم میدونم این روزا میگذره ولی این روزا عُمر منه!

غمگینم می‌کند اما نمی‌‌توانم رهایش کنم؛ او آخرین کسی است که در من حسی ایجاد می‌کند...❤️‍🩹🦋

عزتی که در «هیچ» هست رو به همه «کم» ها و «نصفه و نیمه»ها ترجیح میدم.

اگه ازم بپرسن چه چیزی بیشتر از همه باعث پایدار شدن روابط می‌شه، میگم "دعوا های با عشق". یعنی شما بحث می‌کنی، عصبانیتتو تخلیه می‌کنی، گله می‌کنی، ولی ازونورم می‌بخشی، گوش‌می‌کنی، اگه منطقی بود راه میای، مطمئنی که دور‌نمی‌شی، جدا نمی‌شی، چیزی بینتون تغییر نمی‌کنه.

این جمله که: "هرکی داره با غمی می‌جنگه که ما ازش خبر نداریم" واقعا آدمو مهربون‌تر می‌کنه

من تنهایی گریه کردم! تنهایی تلاش کردم! تنهایی به زخمام مرهم زدم! تنهایی برای زندگیم جنگیدم! تو اون شبایی که صبح نمیشدن، من تنهایی منتظر طلوع خورشید موندم.. تنهایی شکست خوردم و دوباره قوی از جام پاشدم! میدونی چی میگم ؟ گاهی مستقل بودن فقط مادی نیست اونی که از نظر روحی مستقل، قوی تره..!

به عنوان یه روانشناس بگم چه آدمی کنسله؟! محدودت کنه جای حمایت کنسله وقتی نه بگی مدام اصرار کنه کنسله فکر کنه عشق همه چیزه پول و احترام و تعهد و توجه مهم نباشه براش کنسله اولویت زندگیش جای تو پدر و مادرش باشن کنسله

یه پستی بود که می‌گفت: ما زبونمون کوتاه نبود، دشمنمون عزیز بود، ساکت شدیم، ساکت موندیم...

یه چیزایی تا ابد باهات می‌مونه، مثل بدترین حس توی بهترین سن!

از کسایی که وقتی موفق میشین براتون دست نمیزنن ناراحت نشین، اونا دستشون بنده، دارن پماد میمالن به کونشون که سوخته.

باید خانواده دار باشه باید عرضه داشته باشه باید شعور داشته باشه باید خاکی و اصیل باشه باید دست و دلباز باشه باید چشم و دل سیر باشه باید هدفمند و کاری باشه باید هول نباشه باید شوخ طبع باشه باید بالغ باشه باید متعهد باشه باید ظاهر درست و مرتب داشته باشه نگید دوسش دارم کافیه، کافی نیست!

شما هیچکس رو نمیشناسید مگر اینکه: -باهاش سفر برین -بینتون مسائل مالی در میون باشه -تو وقت عصبانیت باهاش برخورد داشته باشین -باهاش زندگی کنید.

اینکه دوستش داری ولی دیگه نمیخوایش، قدرتمندانه ترین و غم انگیز ترین تصمیمه.

هیچی نمیتونه آدمای مورد علاقمو از چشمم بندازه جز دروغ گفتن!

سمت من اگه میای «پناه» باش، من تمام عمرمو پناه دیگران بودم و خسته‌ام.

‏از نسلی که توشم متنفرم؛ از حرف زدن‌های بی نتیجه، از داشتن حق انتخاب‌های زیاد و پر هوس، از تعهد نداشتن، از الکی روشن‌فکر بودن، از روابط متعدد، از همه‌شون متنفرم…

هرگز وارد دعواهاى خيابانى نشويد! چرا که بهترين موقعيتش اين است كه شما برنده يك دعوا بيهوده مى‌شويد بدترين موقعيتش اینکه در نهايت به زندان، بيمارستان يا قبرستان مى‌رويد.

آنهایی که ریشه ندارند؛ تا محبت می‌بینند می‌روند وگرنه کدام درخت را دیده‌ای که باغبانش را ترک کند!؟