fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 698 مشترک است و جایگاه 1 611 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 977 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 698 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -253 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 3 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 12.01% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.96% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 366 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 781 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 23 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 698
مشترکین
+324 ساعت
-247 روز
-25330 روز
آرشیو پست ها
مبادا به سبب یک غم، هزاران نعمت را فراموش کنی...

«رود یارد کیپلینگ» تو یکی از نوشته‌هاش میگه: "حدس یک زن بسیار دقیق‌تر از یقین یک مرد است." همین‌قدر حق...!

منم میدونم این روزا میگذره ولی این روزا عُمر منه!

غمگینم می‌کند اما نمی‌‌توانم رهایش کنم؛ او آخرین کسی است که در من حسی ایجاد می‌کند...❤️‍🩹🦋

عزتی که در «هیچ» هست رو به همه «کم» ها و «نصفه و نیمه»ها ترجیح میدم.

اگه ازم بپرسن چه چیزی بیشتر از همه باعث پایدار شدن روابط می‌شه، میگم "دعوا های با عشق". یعنی شما بحث می‌کنی، عصبانیتتو تخلیه می‌کنی، گله می‌کنی، ولی ازونورم می‌بخشی، گوش‌می‌کنی، اگه منطقی بود راه میای، مطمئنی که دور‌نمی‌شی، جدا نمی‌شی، چیزی بینتون تغییر نمی‌کنه.

این جمله که: "هرکی داره با غمی می‌جنگه که ما ازش خبر نداریم" واقعا آدمو مهربون‌تر می‌کنه

من تنهایی گریه کردم! تنهایی تلاش کردم! تنهایی به زخمام مرهم زدم! تنهایی برای زندگیم جنگیدم! تو اون شبایی که صبح نمیشدن، من تنهایی منتظر طلوع خورشید موندم.. تنهایی شکست خوردم و دوباره قوی از جام پاشدم! میدونی چی میگم ؟ گاهی مستقل بودن فقط مادی نیست اونی که از نظر روحی مستقل، قوی تره..!

به عنوان یه روانشناس بگم چه آدمی کنسله؟! محدودت کنه جای حمایت کنسله وقتی نه بگی مدام اصرار کنه کنسله فکر کنه عشق همه چیزه پول و احترام و تعهد و توجه مهم نباشه براش کنسله اولویت زندگیش جای تو پدر و مادرش باشن کنسله

یه پستی بود که می‌گفت: ما زبونمون کوتاه نبود، دشمنمون عزیز بود، ساکت شدیم، ساکت موندیم...

یه چیزایی تا ابد باهات می‌مونه، مثل بدترین حس توی بهترین سن!

از کسایی که وقتی موفق میشین براتون دست نمیزنن ناراحت نشین، اونا دستشون بنده، دارن پماد میمالن به کونشون که سوخته.

باید خانواده دار باشه باید عرضه داشته باشه باید شعور داشته باشه باید خاکی و اصیل باشه باید دست و دلباز باشه باید چشم و دل سیر باشه باید هدفمند و کاری باشه باید هول نباشه باید شوخ طبع باشه باید بالغ باشه باید متعهد باشه باید ظاهر درست و مرتب داشته باشه نگید دوسش دارم کافیه، کافی نیست!

شما هیچکس رو نمیشناسید مگر اینکه: -باهاش سفر برین -بینتون مسائل مالی در میون باشه -تو وقت عصبانیت باهاش برخورد داشته باشین -باهاش زندگی کنید.

اینکه دوستش داری ولی دیگه نمیخوایش، قدرتمندانه ترین و غم انگیز ترین تصمیمه.

هیچی نمیتونه آدمای مورد علاقمو از چشمم بندازه جز دروغ گفتن!

سمت من اگه میای «پناه» باش، من تمام عمرمو پناه دیگران بودم و خسته‌ام.

‏از نسلی که توشم متنفرم؛ از حرف زدن‌های بی نتیجه، از داشتن حق انتخاب‌های زیاد و پر هوس، از تعهد نداشتن، از الکی روشن‌فکر بودن، از روابط متعدد، از همه‌شون متنفرم…

هرگز وارد دعواهاى خيابانى نشويد! چرا که بهترين موقعيتش اين است كه شما برنده يك دعوا بيهوده مى‌شويد بدترين موقعيتش اینکه در نهايت به زندان، بيمارستان يا قبرستان مى‌رويد.

آنهایی که ریشه ندارند؛ تا محبت می‌بینند می‌روند وگرنه کدام درخت را دیده‌ای که باغبانش را ترک کند!؟