en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 697 subscribers, ranking 1 613 in the Art & Design category and 16 925 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 697 subscribers.

According to the latest data from 27 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -223 over the last 30 days and by -3 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.07%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.78% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 180 views. Within the first day, a publication typically gains 745 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 21.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 28 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 697
Subscribers
-324 hours
-207 days
-22330 days
Posts Archive
به دست می‌آوری خیلی بهتر از چیزها و کسانی که از دست دادی، اندکی صبر ...

«می‌گفت: انسانهای خوب وقتی قلبشان می‌شکند دست از دوست داشتن برنمی‌دارند، فقط دیگر نشانش نمی‌دهند...»

‏الان دقیقاً همونجاییم که معین دهاز میگه: “دیگر انرژی لازم برای دوستی‌های بی‌معنی، تعاملات اجباری و مکالمه‌های غیرضروری را ندارم”.

‏من کیفمو گم‌ کردم، بزرگ ترشو گرفتم. ‏یکی از دوستامو از دست دادم، واقعی ترشو پیدا کردم. ‏هرگز چیزی رو از دست نمی‌دید. ‏مگه اینکه بهترش در انتظارتون باشه.

رشد درد داره. ولی می‌ارزه. خوش رنگ و لعابت می‌کنه، تراشت میده، جلات میده، برق می‌افته به ریخت و قیافت. درد داره‌ها، تا دلت بخواد، صدای شکستن استخوناتو می‌شنوی، ولی می ارزه🤌🏻

معمولا اجازه میدم آدما به طور مکرر منو ناامید کنن تا لحظه‌ی حذف کردنشون هیچ شک و تردیدی به دلم راه ندم...

دنیا برنمی‌گرده بگه "می‌دونم حالت خوب نیست، پس منم نمی‌چرخم." دنیا به هیچ‌جاش نیست که تو در چه حالی.

هیچ وقت مجبورت نمیکنم قدر منو بدونی اما وقتی رفتم اینو حس می‌کنی !

ولی اونایی که از موفقیت دیگران خوشحال میشن، زندگی آروم تری دارن

من ترکت می‌کنم. اگه باعث بشی دیدگاهم به خودم بد بشه، ترکت می‌کنم. اگه خط قرمز هام رد بشه ترکت می‌کنم. اگه احترام و ارزشم رعایت نشه ترکت می‌کنم. اگه رفتارای سمی ببینم ترکت می‌کنم. اگه دورو باشی و دروغ بگی، پشتم حرف بزنی و منو خر فرض کنی ترکت می‌کنم. اگه همون اندازه ای که برات گذاشتم نذاشتی ترکت می‌کنم. اگه مداوماً ازت انرژی منفی بگیرم ترکت می‌کنم. مگه زندگی چند روزه که بخوام وقت خودمو با این چیزا هدر بدم؟ مگه آدم‌ کمه که منتظر درست شدن احتمالی یه نفر بمونم؟ مگه کی از خودم مهم تره که حالمو به خاطرش بد‌ کنم؟ -دیاکو.

من همیشه غصه‌ی حرفایی رو می‌خورم که لیاقتم نبوده بشنوم...! از آدمایی که روشون خیلی حساب کرده بودم :)

یعنی چی با دختری که خونوادش باهاش ارتباط خوبی ندارن وارد رابطه نشید؟! مگه اون مقصر بد رفتاری پدر مادرشه؟ نه تنها وارد رابطه میشیم، بلکه جای خالی خیلی چیزا رو براشون پر میکنیم.

من تو اوج تاریکی قلبمو سفید نگه داشتم سخت بود؛ ولی درست بود!☑️

تخت خوابت گر طلا باشد و فرشش از حریر... بالش وجدان اگر راحت نباشد، خواب نیست...

نمیدونم الان چی ذهنت رو درگیر کرده اما خواستم بهت بگم: هر چه قدر ناامید و خسته شدی هر چه قدر هیچ چیز بهت انگیزه نداد، یادِ این بیوفت که: «هیچ اتفاقی، اتفاقی، اتفاق نمیفته:)» شاید باید باهاش روبه رو میشدی که قوی تر بشی تَه‌ِ این داستان🪽

اینقدر بلند تشویقت میکنم، نفهمی کیا تشویقت نکردن.

‏یه جمله‌ی خیلی قشنگ خوندم! «زیرِ آوارِ همونی جون میدی که فکر می‌کردی خونه‌ته».

حقيقت اينه كه: هر چي خوشگلتر تنها تر هر چي موفق تر تنها تر هر چي فهميده تر تنها تر هر چي باشعور تر تنها تر هرچي سالم تر تنها تر هر چی آگاه‌تر تنها تر خلاصش اينكه خوبان تنهاترن ..

نگید من محبتم رو زبونم نیست تو رفتارمه! اگر بلد نیستید یاد بگیرید! آدمیزاد «باید»بشنوه که دوست داشتنیه، زیباست و عزیزه!

آدما به اندازه درک و فهم و شعور خودشون با ما رفتار میکنن، نه به میزان احترام و ارزشی که ما بهشون میذاریم