es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 697 suscriptores, ocupando la posición 1 613 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 925 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 697 suscriptores.

Según los últimos datos del 27 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -223, y en las últimas 24 horas de -3, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.07%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.78% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 180 visualizaciones. En el primer día suele acumular 745 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 28 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 697
Suscriptores
-324 horas
-207 días
-22330 días
Archivo de publicaciones
هیچ چیزی نمیتونه باعث بشه که واسه یک لحظه بهت فکر نکنم. به پول فکر میکنم، میخوام با تو خرجش کنم. به آینده فکر میکنم، میخوام کنار تو بگذرونمش. به غذا فکر میکنم، میخوام با تو بخورمش. به مشکلاتم فکر میکنم، تو کنارمی، باهم حلشون میکنیم. چیزی توی زندگیم نیست که تو تسخیرش نکرده باشی.

‏🖇️فروید میگه: کسی که ریشه ی رنجش را نشناسد،محکوم به تکرارِ آن است...

خوبم(کندن پوست لبم) خوبم(بیخوابی) خوبم(حس ناکافی بودن) خوبم(لرزش دست) خوبم(تپش قلب) خوبم(تنگی نفس) خوبم(تکون دادن پام) خوبم(کابوس) خوبم(فحش کش کردن زمین و زمان) خوبم دیگه

دوستی با آدمای هم‌فرکانس اینجوریه که بعد از دو روز به خودت میای میبینی داری یسری جزییات و حرفایی از زندگیت به طرف میزنی که کمه کم دوسال صمیمیت میخواد 😂

از آدمهای متواضع خیلی خوشم میاد. ازونا که پولشون رو فوری تو چشمت نمیکنن. ازونا که بعد ۱ سال تازه میفهمی طرف مثلا دکتری داره ازونا که کلی جاهای دنیا رو گشته ولی هرروز از خودش با یه ژست آبدوخیاری و کلام بزرگان عکس پست نمیکنه. ازونا که مدیر یه شرکت خفنن ولی به اسم کوچک صداشون میکنن ازونا که درختشون افتاده است... میخوام ازونا باشم.

من دیدم حرف نزدن چه بلایی سر رفاقت های عمیق و چند ساله آورده، دلخوری؟ چرا سکوت، بیا حرف بزنیم.

یه جوری لهجه پذیرم که اگه چند روز کنار یه قومیتی باشم دقیقا مثل خودشون صحبت میکنم

‏معیار علاقه‌مندی افرادِ توی خونه‌ی‌ما به خانواده اینطوریه که باید تو هال بشینی، ینی شما اگه تو هال بشینی هیچکاری نکنی حرفی نزنی در و دیوار رو نگاه کنی ولی در اغوش خانواده باشی یعنی فرزندِ گل. اما اگه مدام تو اتاقت باشی میشی فرزندِ نا خلف.

اگر پارتنر خوش هیکل می‌خوای، خوش هیکل انتخاب کن، اگه لاغر می‌خوای، لاغر انتخاب کن، اگه شیک و با کلاس می‌خوای، شیک و باکلاس انتخاب کن. تو حق داری! امّا حق نداری کسی رو انتخاب کنی که با معیارهای تو مطابقت نداره و بعد تحقیرش کنی.

‏درسته که خیلی تلاش میکنم حالم خوب باشه و موفقیت آمیز هم بوده، ولی دلم یه اتفاق خوب میخواد که خودم واسش تلاش نکرده باشم، شانسی طور، مثلا یه نوتیف خوب، یه سورپرایز خوب، یه بغل خوب:)

تمام آنچه در زندگی تان پشت سر گذاشته اید هرآنچه که خطا و یا اشتباه می بینید؛ برای حضور شما در این لحظه لازم بوده است. آنها از شما انسان دیگری ساخته اند...

اگه حوصله نداشتی، نت گوشیت رو خاموش کن. اگه شخصیتت مثل همه نیست، به خودت اعتماد کن. اگه کسی بهت حس بدی میده،جواب پیامش رونده. اگه بودن تو جمعی آزارت میده، اونجا رو ترک کن. اگه لازمه گریه کن، نیازی نیست همیشه قوی باشی. تو حق اینو داری که هر وقت دلت خواست وارد فضای امنت بشی و با یه انرژی مضاعف به زندگی عادی بگردی! پس زیاد به خودت سخت نگیر رفیق!

من یه غلطی کردم اون اوایل که میرفتم پیش تراپیست به مامان گفتم که ایشون فرموده مادرت تو شکل گیری مشکلاتی که داری  بی تاثیر نبوده. هنوز که هنوزه مامان میفهمه با تراپیست حرف زدم میگه اون یارو باز پشت سر من چی گوه خورده!

راحت بگم؛ تو هم قراره با خونوادش ازدواج کنی، هم با وضیعت مالیش، هم قیافه‌‌ش، هم تروماهایی که تجربه کرده.... عشق صرفا چیز کافی و قانع کننده‌ای نیست!

به قول استادم افسردگی کم خونی روحیه .. شاید الان همه چیز و کِدِر و بی رنگ ببینی اما وقتی شروع میکنی به درمانش تازه مزه های متفاوت زندگی رو میتونی تجربه کنی .. افسردگی غولِ بزرگِ شکست ناپذیر نیست ... تلاش کنید و پس بگیرید شادمانی درونتون رو ..

یک حس‌هایی هم هستن که اسم ندارن! مثلا اونجاکه نگران نیستی ولی آروم هم نیستی، غریب نیستی ولی اهل اینجا هم نیستی! نه دلت میخواد بمونی، نه آرزوی رفتن داری، دلت میخواد جایی که هستی نباشی ولی جای دیگه‌ای هم نباشی... میگیری چی میگم؟!

از من میشنوید خوب کار کنید پول زیاد در بیارید پارتنر و رابطه خوب داشته باشید باشگاه برید زبان بخونید فیلم ببینید کتاب بخونید با دوستاتون برید بیرون تنهایی برید کافه و برای خودتون نوشیدنی بگیرید اونموقع اگه بازم حس کردید افسرده اید و زندگی قشنگ نیست بیاید بزنید زیر گوش من

خونواده‌ی پدری تو همون بچگی خودشونو نشون میدن، خونواده‌ی مادری رو وقتی بزرگ شدی می‌شناسی…

سلام بر کسانی که می دانستند ما چه چیزی را دوست داریم؛ پس آن کار را انجام دادند، تا مارا خوشحال کنند

عاشق کساییَم که از خودشون دست نمی‌کشن! هر روز به خودت یادآوری کن که باید برنده شی.. روزتون پر از خیر🌱