لِـ إِنسَانٍ يُحَاوِلُ🤎'
Open in Telegram
لم تنتهِ الحكايةُ بعد، غدًا تطيرُ العصافير🕊️. إنسان يُقاوم نفسه والدنيا دائمًا ليُصبح النسخة الأفضل مِنه وفخور دائمًا بمحاولاته التي لا يراها أحد غيره. Owner:@WlLOY66_bot
Show moreIraq55 124The category is not specified
1 054
Subscribers
-424 hours
-57 days
No data30 days
Posts Archive
سعات بحس اننا بعاد اوي عن ربنا يعني مظنش حد يسهر مخصوص عشان الفجر ولكن كتير اوي قعد نهاردة سهران للماتش الي هو ازاي احنا مضيعين البوصلة أوي أوي يعني
طيب ماشي هسيبة كدا هل محتوي تشانل حلو ولا اغير فية حاجه نا بنزل الي بيعجبني بصراحه
طيب ماشي هسيبة كدا هل محتوي تشانل حلو ولا اغير فية حاجه نا بنزل الي بيعجبني بصراحه
هَبْ لي من الفضلِ
ما أرجو و أرقُبُهُ
يا خيرَ مُعطٍ ،
أنا المُحتاجُ و الظَّامي 🤩.
أنت عايش -أصلا- عشان تراجع نفسك كل شوية وتشوف أنت ماشي صح ولا غلط .. وتاخد أعمالك وطريقة تفكيرك وأولوياتك وتعرضها على كتاب ربك و(تركن) رغباتك ومزاجك وطباعك وهواك على جنب ... ومفيش حل تاني -على الإطلاق- يكفل لك النجاة .. وتذكر أن مستقبلك -الأخروي- دائم؛ فلا تقامر به.
- عمر حمدي
الآن..
أرخيتُ يَدي
مِن
كُلِّ شَيء؛
أسألُكَ الأمانَ والسَكِينَة
وأنت رَبُّ كِليهما!
لكنّي يا رب..
وإن زادَ البُعد و تِهتُ عنك، ولَم أذكُرُك، و أذنبتُ ألف مرّة، أو ضَلّ بيَ السّبيل، أو ذَبُلَت قُواي، وأضَعتُ عُمري، لا أُريدُ إلّا رَحمَتك، وأن تَنظُرَ لقلبي بلُطفك
وتقول:
(قد غَفَرتُ لك)
نَسأَلُكَ يا اللَّه
أن لا تَتُوه الأفئدةُ بعدَ هُدَاهَا
وأن لا نَضِلَّ الطَّرِيقَ بعدَ عَنَاءِ المَشَقّة .
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
