ru
Feedback
لِـ إِنسَانٍ يُحَاوِلُ🤎'

لِـ إِنسَانٍ يُحَاوِلُ🤎'

Открыть в Telegram

لم تنتهِ الحكايةُ بعد، غدًا تطيرُ العصافير🕊️. إنسان يُقاوم نفسه والدنيا دائمًا ليُصبح النسخة الأفضل مِنه وفخور دائمًا بمحاولاته التي لا يراها أحد غيره. Owner:@WlLOY66_bot

Больше
Ирак55 124Категория не указана
1 054
Подписчики
-424 часа
-57 дней
Нет данных30 день
Архив постов
سعات بحس اننا بعاد اوي عن ربنا يعني مظنش حد يسهر مخصوص عشان الفجر ولكن كتير اوي قعد نهاردة سهران للماتش الي هو ازاي احنا مضيعين البوصلة أوي أوي يعني

الاخوة ال سهرانين عشان ماتش وفالاخر اتغلبوا قلبي معاكم😍😍😍

@WlLOY66_bot صاحين ليية؟

بفكر احذف تشانل سعات بفكر فكدا😂 ؟

حد هنا ف كلية نظم تغذية؟

طيب ماشي هسيبة كدا هل محتوي تشانل حلو ولا اغير فية حاجه نا بنزل الي بيعجبني بصراحه
Anonymous voting

طيب ماشي هسيبة كدا هل محتوي تشانل حلو ولا اغير فية حاجه نا بنزل الي بيعجبني بصراحه

طب اسيبة ازاي وهما اتنين تلاته بيتفاعلوا علي تشانل😭

اسيب تفاعل ولا ارجعة بدون تفاعل ؟

اقرأو الاذكار مش هتاخد وقت يلة❤️

صليتوا؟

صليتوا؟

هَبْ لي من الفضلِ ما أرجو و أرقُبُهُ يا خيرَ مُعطٍ ، أنا المُحتاجُ و الظَّامي 🤩.

أنت عايش -أصلا- عشان تراجع نفسك كل شوية وتشوف أنت ماشي صح ولا غلط .. وتاخد أعمالك وطريقة تفكيرك وأولوياتك وتعرضها على كتاب ربك و(تركن) رغباتك ومزاجك وطباعك وهواك على جنب ... ومفيش حل تاني -على الإطلاق- يكفل لك النجاة .. وتذكر أن مستقبلك -الأخروي- دائم؛ فلا تقامر به. - عمر حمدي

سَلْهُ شأنك كُلّه، لا يحدّ سعة فضل اللّٰه شيء.. يا ربّ يا واسع:)

الآن.. أرخيتُ يَدي مِن كُلِّ شَيء؛ أسألُكَ الأمانَ والسَكِينَة وأنت رَبُّ كِليهما!

بكرة اول يوم امتحانات ثانوية عامة متنسوش تدعيلهم بالتوفيق والسداد 🤎

لكنّي يا رب.. وإن زادَ البُعد و تِهتُ عنك، ولَم أذكُرُك، و أذنبتُ ألف مرّة، أو ضَلّ بيَ السّبيل، أو ذَبُلَت قُواي، وأضَعتُ عُمري، لا أُريدُ إلّا رَحمَتك، وأن تَنظُرَ لقلبي بلُطفك وتقول: (قد غَفَرتُ لك)

نَسأَلُكَ يا اللَّه أن لا تَتُوه الأفئدةُ بعدَ هُدَاهَا وأن لا نَضِلَّ الطَّرِيقَ بعدَ عَنَاءِ المَشَقّة .