لِـ إِنسَانٍ يُحَاوِلُ🤎'
前往频道在 Telegram
لم تنتهِ الحكايةُ بعد، غدًا تطيرُ العصافير🕊️. إنسان يُقاوم نفسه والدنيا دائمًا ليُصبح النسخة الأفضل مِنه وفخور دائمًا بمحاولاته التي لا يراها أحد غيره. Owner:@WlLOY66_bot
显示更多伊拉克55 124未指定类别
1 054
订阅者
-424 小时
-57 天
无数据30 天
帖子存档
سعات بحس اننا بعاد اوي عن ربنا يعني مظنش حد يسهر مخصوص عشان الفجر ولكن كتير اوي قعد نهاردة سهران للماتش الي هو ازاي احنا مضيعين البوصلة أوي أوي يعني
طيب ماشي هسيبة كدا هل محتوي تشانل حلو ولا اغير فية حاجه نا بنزل الي بيعجبني بصراحه
طيب ماشي هسيبة كدا هل محتوي تشانل حلو ولا اغير فية حاجه نا بنزل الي بيعجبني بصراحه
هَبْ لي من الفضلِ
ما أرجو و أرقُبُهُ
يا خيرَ مُعطٍ ،
أنا المُحتاجُ و الظَّامي 🤩.
أنت عايش -أصلا- عشان تراجع نفسك كل شوية وتشوف أنت ماشي صح ولا غلط .. وتاخد أعمالك وطريقة تفكيرك وأولوياتك وتعرضها على كتاب ربك و(تركن) رغباتك ومزاجك وطباعك وهواك على جنب ... ومفيش حل تاني -على الإطلاق- يكفل لك النجاة .. وتذكر أن مستقبلك -الأخروي- دائم؛ فلا تقامر به.
- عمر حمدي
الآن..
أرخيتُ يَدي
مِن
كُلِّ شَيء؛
أسألُكَ الأمانَ والسَكِينَة
وأنت رَبُّ كِليهما!
لكنّي يا رب..
وإن زادَ البُعد و تِهتُ عنك، ولَم أذكُرُك، و أذنبتُ ألف مرّة، أو ضَلّ بيَ السّبيل، أو ذَبُلَت قُواي، وأضَعتُ عُمري، لا أُريدُ إلّا رَحمَتك، وأن تَنظُرَ لقلبي بلُطفك
وتقول:
(قد غَفَرتُ لك)
نَسأَلُكَ يا اللَّه
أن لا تَتُوه الأفئدةُ بعدَ هُدَاهَا
وأن لا نَضِلَّ الطَّرِيقَ بعدَ عَنَاءِ المَشَقّة .
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
