es
Feedback
لِـ إِنسَانٍ يُحَاوِلُ🤎'

لِـ إِنسَانٍ يُحَاوِلُ🤎'

Ir al canal en Telegram

لم تنتهِ الحكايةُ بعد، غدًا تطيرُ العصافير🕊️. إنسان يُقاوم نفسه والدنيا دائمًا ليُصبح النسخة الأفضل مِنه وفخور دائمًا بمحاولاته التي لا يراها أحد غيره. Owner:@WlLOY66_bot

Mostrar más
Irak55 124La categoría no está especificada
1 054
Suscriptores
-424 horas
-57 días
Sin datos30 días
Archivo de publicaciones
سعات بحس اننا بعاد اوي عن ربنا يعني مظنش حد يسهر مخصوص عشان الفجر ولكن كتير اوي قعد نهاردة سهران للماتش الي هو ازاي احنا مضيعين البوصلة أوي أوي يعني

الاخوة ال سهرانين عشان ماتش وفالاخر اتغلبوا قلبي معاكم😍😍😍

@WlLOY66_bot صاحين ليية؟

بفكر احذف تشانل سعات بفكر فكدا😂 ؟

حد هنا ف كلية نظم تغذية؟

طيب ماشي هسيبة كدا هل محتوي تشانل حلو ولا اغير فية حاجه نا بنزل الي بيعجبني بصراحه
Anonymous voting

طيب ماشي هسيبة كدا هل محتوي تشانل حلو ولا اغير فية حاجه نا بنزل الي بيعجبني بصراحه

طب اسيبة ازاي وهما اتنين تلاته بيتفاعلوا علي تشانل😭

اسيب تفاعل ولا ارجعة بدون تفاعل ؟

اقرأو الاذكار مش هتاخد وقت يلة❤️

صليتوا؟

هَبْ لي من الفضلِ ما أرجو و أرقُبُهُ يا خيرَ مُعطٍ ، أنا المُحتاجُ و الظَّامي 🤩.

أنت عايش -أصلا- عشان تراجع نفسك كل شوية وتشوف أنت ماشي صح ولا غلط .. وتاخد أعمالك وطريقة تفكيرك وأولوياتك وتعرضها على كتاب ربك و(تركن) رغباتك ومزاجك وطباعك وهواك على جنب ... ومفيش حل تاني -على الإطلاق- يكفل لك النجاة .. وتذكر أن مستقبلك -الأخروي- دائم؛ فلا تقامر به. - عمر حمدي

سَلْهُ شأنك كُلّه، لا يحدّ سعة فضل اللّٰه شيء.. يا ربّ يا واسع:)

الآن.. أرخيتُ يَدي مِن كُلِّ شَيء؛ أسألُكَ الأمانَ والسَكِينَة وأنت رَبُّ كِليهما!

بكرة اول يوم امتحانات ثانوية عامة متنسوش تدعيلهم بالتوفيق والسداد 🤎

لكنّي يا رب.. وإن زادَ البُعد و تِهتُ عنك، ولَم أذكُرُك، و أذنبتُ ألف مرّة، أو ضَلّ بيَ السّبيل، أو ذَبُلَت قُواي، وأضَعتُ عُمري، لا أُريدُ إلّا رَحمَتك، وأن تَنظُرَ لقلبي بلُطفك وتقول: (قد غَفَرتُ لك)

نَسأَلُكَ يا اللَّه أن لا تَتُوه الأفئدةُ بعدَ هُدَاهَا وأن لا نَضِلَّ الطَّرِيقَ بعدَ عَنَاءِ المَشَقّة .