Enha Imagine *7*
Open in Telegram
337
Subscribers
-424 hours
-27 days
+8530 days
Posts Archive
من دوستم تو یه گروهه هست که متن اینا میفرستن دم کمپانی و توییت اینا میزنن میگه فن بیس کلا همش جلو مارو میگیره میگه اینکارارو نکنید کلا نمیزاره هیچ حرکتی واسه برگشت هیسونگ بزنیم
بله دقیقا همه از این دو روز بازی فن بیس و یهو رنگ عوض گردنشون تعجب کردن
و یکی از ادمیناشون تو کامنتا خیلی واضح اومده گفته نهههه همه از اول مخالف بایکوت بودیم
انگار با لشکر کورا طرفن
اینکه هرکسی بخواد میتونه استریم بزنه و اینا..
من نمیدونم هرکسی میتونه نظر خودشو داشته باشه ولی کاش بقیه متوجه میشدن اینطوری یه راه باز برای برگشتن پسری هست
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
