Enha Imagine *7*
الذهاب إلى القناة على Telegram
337
المشتركون
-424 ساعات
-27 أيام
+8530 أيام
أرشيف المشاركات
من دوستم تو یه گروهه هست که متن اینا میفرستن دم کمپانی و توییت اینا میزنن میگه فن بیس کلا همش جلو مارو میگیره میگه اینکارارو نکنید کلا نمیزاره هیچ حرکتی واسه برگشت هیسونگ بزنیم
بله دقیقا همه از این دو روز بازی فن بیس و یهو رنگ عوض گردنشون تعجب کردن
و یکی از ادمیناشون تو کامنتا خیلی واضح اومده گفته نهههه همه از اول مخالف بایکوت بودیم
انگار با لشکر کورا طرفن
اینکه هرکسی بخواد میتونه استریم بزنه و اینا..
من نمیدونم هرکسی میتونه نظر خودشو داشته باشه ولی کاش بقیه متوجه میشدن اینطوری یه راه باز برای برگشتن پسری هست
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
