uz
Feedback
Enha Imagine *7*

Enha Imagine *7*

Kanalga Telegram’da o‘tish

Delulu Time 💫 Bot : @Tiklover_bot

Ko'proq ko'rsatish
Eron135 727Toif belgilanmagan
337
Obunachilar
-424 soatlar
-27 kunlar
+8530 kunlar
Postlar arxiv
مرسی عزیزم

به صورت کلی نوامبر ولی تور بیشتر طول میکشه

قرارداد پسرا کی تموم میشه؟

بچه ها یه سوال

♡♡

فدات شم

خاله عاشقتم

اونایی هم که مخالفن نیان انون مرسی

خوشحالم انونام درکم میکنن و عاشقتونم جدی

به بقیه کاری نداشته باشید کاری که خودتون فک می‌کنید درسته رو انجام بدسد

تعجب کردم جدی انتظار اینو نداشتم

🫂🫂❤️

💔💔💔

من دوستم تو یه گروهه هست که متن اینا میفرستن دم کمپانی و توییت اینا میزنن میگه فن بیس کلا همش جلو مارو میگیره میگه اینکارارو نکنید کلا نمیزاره هیچ حرکتی واسه برگشت هیسونگ بزنیم

خدانکنه😭 بغلت میکنمم:(🤏🏻✨

بله دقیقا همه از این دو روز بازی فن بیس و یهو رنگ عوض گردنشون تعجب کردن و یکی از ادمیناشون تو کامنتا خیلی واضح اومده گفته نهههه همه از اول مخالف بایکوت بودیم انگار با لشکر کورا طرفن

متاسفانه فیک انجین و سولو استن و خیلیای دیگه هستن

اره واقعا

اینکه هرکسی بخواد می‌تونه استریم بزنه و اینا.. من نمی‌دونم هرکسی می‌تونه نظر خودشو داشته باشه ولی کاش بقیه متوجه میشدن اینطوری یه راه باز برای برگشتن پسری هست