337
订阅者
-424 小时
-27 天
+8530 天
帖子存档
من دوستم تو یه گروهه هست که متن اینا میفرستن دم کمپانی و توییت اینا میزنن میگه فن بیس کلا همش جلو مارو میگیره میگه اینکارارو نکنید کلا نمیزاره هیچ حرکتی واسه برگشت هیسونگ بزنیم
بله دقیقا همه از این دو روز بازی فن بیس و یهو رنگ عوض گردنشون تعجب کردن
و یکی از ادمیناشون تو کامنتا خیلی واضح اومده گفته نهههه همه از اول مخالف بایکوت بودیم
انگار با لشکر کورا طرفن
اینکه هرکسی بخواد میتونه استریم بزنه و اینا..
من نمیدونم هرکسی میتونه نظر خودشو داشته باشه ولی کاش بقیه متوجه میشدن اینطوری یه راه باز برای برگشتن پسری هست
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
