en
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

Open in Telegram

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

Show more
1 193
Subscribers
-2024 hours
-27 days
+2330 days
Posts Archive
سلام ارشد دوتا سوال داشتم باید مثل چالش کی‌بی‌سی از رأی‌ها شات بگیریم؟ چون ما به ادمینا نگفتیم و اینکه اشکالی داره اگر لینک رو جایی بذاریم و بگیم رأی بدن؟

و در نهایت اولویت انتخاب بخش هم با نفر اول و بعدش دومه و الی اخر.

قطعا اگه تلاشی نشده باشه ادمینای کمتری میگیرم اگه ووتا بالا باشه ادمینای بیشتر

بستگی به تعداد رای های نفرات اول داره

خیر

فقط یه نفر میبره؟

نه مشکلی نیست

گرفتن ادمین جفج مشکلی نداره؟ برای کمکی

۲۴ ساعتم زمان دارید رای جمع کنید

سلام چون الان بیرونم نمیتونم دقیق بگم بهتون ولی بین ۹ تا ۱۱ امشب

سلام چالش ساعت چند شروع میشه؟؟

-

بله

ارشد پس شد پنجشنبه شب؟ چالش ژورنال

-

چنل کی‌بی‌سی نیاز به ادمین نداره؟

ترجیح میدید چالش چه روزی انجام بشه؟
Anonymous voting

البته، اسمش کوماست نه کاما.

خوشحالم که این بخشو اینقدر دوست داری.

من واقعا عاشق بخش کاما ( ؟ ) شدمممم حتی با این که چنل دیلی ندارم هم تک تک میخونم همشونُ امروز کلی دستور پخت جالبم پیدا کردم ادمینش خسته نباشه

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸 - Statistics & analytics of Telegram channel @eldeity