1 193
Obunachilar
-2024 soatlar
-27 kunlar
+2330 kunlar
Postlar arxiv
1 198
سلام ارشد دوتا سوال داشتم
باید مثل چالش کیبیسی از رأیها شات بگیریم؟ چون ما به ادمینا نگفتیم
و اینکه اشکالی داره اگر لینک رو جایی بذاریم و بگیم رأی بدن؟
1 198
من واقعا عاشق بخش کاما ( ؟ ) شدمممم حتی با این که چنل دیلی ندارم هم تک تک میخونم همشونُ
امروز کلی دستور پخت جالبم پیدا کردم ادمینش خسته نباشه
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
