1 193
订阅者
-2024 小时
-27 天
+2330 天
帖子存档
1 198
سلام ارشد دوتا سوال داشتم
باید مثل چالش کیبیسی از رأیها شات بگیریم؟ چون ما به ادمینا نگفتیم
و اینکه اشکالی داره اگر لینک رو جایی بذاریم و بگیم رأی بدن؟
1 198
من واقعا عاشق بخش کاما ( ؟ ) شدمممم حتی با این که چنل دیلی ندارم هم تک تک میخونم همشونُ
امروز کلی دستور پخت جالبم پیدا کردم ادمینش خسته نباشه
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
