𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 193
المشتركون
-2024 ساعات
-27 أيام
+2330 أيام
أرشيف المشاركات
1 198
سلام ارشد دوتا سوال داشتم
باید مثل چالش کیبیسی از رأیها شات بگیریم؟ چون ما به ادمینا نگفتیم
و اینکه اشکالی داره اگر لینک رو جایی بذاریم و بگیم رأی بدن؟
1 198
من واقعا عاشق بخش کاما ( ؟ ) شدمممم حتی با این که چنل دیلی ندارم هم تک تک میخونم همشونُ
امروز کلی دستور پخت جالبم پیدا کردم ادمینش خسته نباشه
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
