en
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Open in Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Show more
1 112
Subscribers
+124 hours
+317 days
+11430 days
Posts Archive
...اوقات فراغت چیکار میکنی؟

نه نسبت به گذشته میگم

اوهوم

کسکش پرسیدم حالت چطوره

یادته جوها چطوری خودش تنهایی نو خونه مروارید میداد بیرون....

این امکان نداره..

اره گوگولیه

بکن خودم باشم..

مسخره کردم ولی خب

تاپ خوشگلیه

میشه دوشیکم من باشم

sticker.webp0.23 KB

صبر کن اتنا دوشیک-؟

اره

Aaaww

بی دلیل اذیتش نمیکنم

من میدونم تویینن نمیتونم ثابت کنم بای

شبین یکم