fa
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

رفتن به کانال در Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

نمایش بیشتر
1 112
مشترکین
+124 ساعت
+317 روز
+11430 روز
آرشیو پست ها
...اوقات فراغت چیکار میکنی؟

نه نسبت به گذشته میگم

اوهوم

کسکش پرسیدم حالت چطوره

یادته جوها چطوری خودش تنهایی نو خونه مروارید میداد بیرون....

این امکان نداره..

اره گوگولیه

بکن خودم باشم..

مسخره کردم ولی خب

تاپ خوشگلیه

میشه دوشیکم من باشم

sticker.webp0.23 KB

صبر کن اتنا دوشیک-؟

اره

Aaaww

بی دلیل اذیتش نمیکنم

من میدونم تویینن نمیتونم ثابت کنم بای

شبین یکم