ar
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

إظهار المزيد
1 112
المشتركون
+124 ساعات
+317 أيام
+11430 أيام
أرشيف المشاركات
...اوقات فراغت چیکار میکنی؟

نه نسبت به گذشته میگم

اوهوم

کسکش پرسیدم حالت چطوره

یادته جوها چطوری خودش تنهایی نو خونه مروارید میداد بیرون....

این امکان نداره..

اره گوگولیه

بکن خودم باشم..

مسخره کردم ولی خب

تاپ خوشگلیه

میشه دوشیکم من باشم

:)

sticker.webp0.23 KB

صبر کن اتنا دوشیک-؟

اره

Aaaww

بی دلیل اذیتش نمیکنم

من میدونم تویینن نمیتونم ثابت کنم بای

شبین یکم