es
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Ir al canal en Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Mostrar más
1 112
Suscriptores
+124 horas
+317 días
+11430 días
Archivo de publicaciones
...اوقات فراغت چیکار میکنی؟

نه نسبت به گذشته میگم

اوهوم

کسکش پرسیدم حالت چطوره

یادته جوها چطوری خودش تنهایی نو خونه مروارید میداد بیرون....

این امکان نداره..

اره گوگولیه

بکن خودم باشم..

مسخره کردم ولی خب

تاپ خوشگلیه

میشه دوشیکم من باشم

:)

sticker.webp0.23 KB

صبر کن اتنا دوشیک-؟

اره

Aaaww

بی دلیل اذیتش نمیکنم

من میدونم تویینن نمیتونم ثابت کنم بای

شبین یکم