en
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Open in Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Deep Web Kripto

Channel Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) in the Turkish language segment is an active participant. Currently, the community unites 61 680 subscribers, ranking 2 024 in the Cryptocurrencies category and 429 in the Turkey region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 61 680 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -2 088 over the last 30 days and by -79 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 12.04%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 7.54% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 7 433 views. Within the first day, a publication typically gains 4 655 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 0.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as altın, herkes, piyas, eth, kripto.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Cryptocurrencies category.

61 680
Subscribers
-7924 hours
-3617 days
-2 08830 days
Posts Archive
Üye oldum kral saolasın yarımdan itibaren bitgetdeyim para kazanabilirsek bugün ki işlemlerden

Sakın yüksek kaldıraç kullanmayın. Kullanıyorsanız da kasa yönetimi yapın liq seviyeniz vs yüksek seviyelerde olsun öyle fiyat %1,2 artınca bakiyenizi yok etmeyin en kötü 30-40x takılın işte

İlla bitget kullanın demiyorum bybit okx de kullanabilirsiniz ama yeterki binance den işlem açmayın. Yasalar sonrası binance de ki indirimli kayıt olduğunuz referanslar iptal edildi. Fark etmeniz lazım son aylarda eskiye nazaran daha çok yüksek kesinti yapılıyor.

500 dolarlık günlük hacimde aç kapat işlemi +her 8 saate bir komisyon kesintisinde ortalama 50$ binance komisyon kesiyor. Aynısını bitgette yapın 20$ keser. Binance günlük 50$ komisyon kestiğinde ay sonu 1.500$ ediyor. Bitgette 600$ ediyor. Arada dağlar kadar fark var yazık günahtır

%40 ekstra indirimli Bitget komisyon linki: ➡️ partner.bitget.com/bg/18ZHMF (Referans kodu: 8hud)
%40 ekstra indirimli Bitget komisyon linki: ➡️ partner.bitget.com/bg/18ZHMF (Referans kodu: 8hud)

Kral paranı önce tr’ye atıyorsun ya hani. Sonra git Binance globale at, ordan da Bitgete veya diğer global borsalara trc-20 adresinden istediğiniz yere atabilirsiniz

Global usdt nasıl göndecegiz tr yasakladı

Kral komisyon en az kesen ve ara yüzü en basit olan kesinlikle Bitget borsası. 10 dakika kullanın, teşekkür edersiniz
Kral komisyon en az kesen ve ara yüzü en basit olan kesinlikle Bitget borsası. 10 dakika kullanın, teşekkür edersiniz

Sen hangisini öneriyorsun ?

Bu şahısı siz zengin ediyorsunuz. İşlemlerinizi binance’de açmayın. Spotları tutun orda sorun yok ama vadeli işlem açıyorsanız kesinlikle başka borsa kullanın

Binance’de oran çok yüksek. Dün CZ’nin serveti açıklandı. 80 milyar dolar olmuş serveti piyasanın dibe indiği dönem

Biz 5 global borsa kullanıyoruz. Hiçbirinin tr uygulamasını kullanmıyoruz. Para çekmek için binance tr ve btc türk kullanıyoruz.

Kral 🤣🤣 atıyorum Bitgette para attın diyelim ordan işlem açtın kazandın. Bir kısmını çekmek mi istiyorsun? Çok basit. Binance TR’de TRC-20 adresinize gönderim yapıyorsunuz oldu bitti 😄

Kral diğerlerinin tr si yok para çekimlerinde felan sorun yaşar mıyız acaba diye çekiniyorum ben yoksa kesilen para çok fazla

Aklım almıyor yahu! Millet halen Binance’den işlem açıyor. Kesilen komisyon oranından çok memnun sanırım herkes 😄

Binance borsasından memnun musunuz?
Anonymous voting

İşlemlerinizi hangi borsadan açıyorsunuz?
Anonymous voting

Eth girişimiz 2.968’e yükselttik stopuda oraya koyduk. Girişe Stop olursa yeni short için geceyi bekleriz anlık 2.930

Aklınıza ne takılıyorsa yorumlara yazın anında cevaplarız dostlar. Sizinleyiz 🫶🏻