fa
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

رفتن به کانال در Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Deep Web Kripto

کانال Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) در بخش زبانی ترکی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 61 680 مشترک است و جایگاه 2 024 را در دسته رمزارزها و رتبه 429 را در منطقه تركيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 61 680 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -2 088 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -79 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 12.04% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 7.54% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 7 433 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 655 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند altın, herkes, piyas, eth, kripto تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

61 680
مشترکین
-7924 ساعت
-3617 روز
-2 08830 روز
آرشیو پست ها
Üye oldum kral saolasın yarımdan itibaren bitgetdeyim para kazanabilirsek bugün ki işlemlerden

Sakın yüksek kaldıraç kullanmayın. Kullanıyorsanız da kasa yönetimi yapın liq seviyeniz vs yüksek seviyelerde olsun öyle fiyat %1,2 artınca bakiyenizi yok etmeyin en kötü 30-40x takılın işte

İlla bitget kullanın demiyorum bybit okx de kullanabilirsiniz ama yeterki binance den işlem açmayın. Yasalar sonrası binance de ki indirimli kayıt olduğunuz referanslar iptal edildi. Fark etmeniz lazım son aylarda eskiye nazaran daha çok yüksek kesinti yapılıyor.

500 dolarlık günlük hacimde aç kapat işlemi +her 8 saate bir komisyon kesintisinde ortalama 50$ binance komisyon kesiyor. Aynısını bitgette yapın 20$ keser. Binance günlük 50$ komisyon kestiğinde ay sonu 1.500$ ediyor. Bitgette 600$ ediyor. Arada dağlar kadar fark var yazık günahtır

%40 ekstra indirimli Bitget komisyon linki: ➡️ partner.bitget.com/bg/18ZHMF (Referans kodu: 8hud)
%40 ekstra indirimli Bitget komisyon linki: ➡️ partner.bitget.com/bg/18ZHMF (Referans kodu: 8hud)

Kral paranı önce tr’ye atıyorsun ya hani. Sonra git Binance globale at, ordan da Bitgete veya diğer global borsalara trc-20 adresinden istediğiniz yere atabilirsiniz

Global usdt nasıl göndecegiz tr yasakladı

Kral komisyon en az kesen ve ara yüzü en basit olan kesinlikle Bitget borsası. 10 dakika kullanın, teşekkür edersiniz
Kral komisyon en az kesen ve ara yüzü en basit olan kesinlikle Bitget borsası. 10 dakika kullanın, teşekkür edersiniz

Sen hangisini öneriyorsun ?

Bu şahısı siz zengin ediyorsunuz. İşlemlerinizi binance’de açmayın. Spotları tutun orda sorun yok ama vadeli işlem açıyorsanız kesinlikle başka borsa kullanın

Binance’de oran çok yüksek. Dün CZ’nin serveti açıklandı. 80 milyar dolar olmuş serveti piyasanın dibe indiği dönem

Biz 5 global borsa kullanıyoruz. Hiçbirinin tr uygulamasını kullanmıyoruz. Para çekmek için binance tr ve btc türk kullanıyoruz.

Kral 🤣🤣 atıyorum Bitgette para attın diyelim ordan işlem açtın kazandın. Bir kısmını çekmek mi istiyorsun? Çok basit. Binance TR’de TRC-20 adresinize gönderim yapıyorsunuz oldu bitti 😄

Kral diğerlerinin tr si yok para çekimlerinde felan sorun yaşar mıyız acaba diye çekiniyorum ben yoksa kesilen para çok fazla

Aklım almıyor yahu! Millet halen Binance’den işlem açıyor. Kesilen komisyon oranından çok memnun sanırım herkes 😄

Binance borsasından memnun musunuz?
Anonymous voting

İşlemlerinizi hangi borsadan açıyorsunuz?
Anonymous voting

Eth girişimiz 2.968’e yükselttik stopuda oraya koyduk. Girişe Stop olursa yeni short için geceyi bekleriz anlık 2.930

Aklınıza ne takılıyorsa yorumlara yazın anında cevaplarız dostlar. Sizinleyiz 🫶🏻