uz
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Kanalga Telegram’da o‘tish

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Deep Web Kripto analitikasi

Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) Turk til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 61 743 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 2 024-o'rinni va Turkiya mintaqasida 429-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 61 743 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -2 088 ga, so‘nggi 24 soatda esa -79 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.04% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 7.54% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 7 433 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 655 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent altın, herkes, piyas, eth, kripto kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

61 743
Obunachilar
-7924 soatlar
-3617 kunlar
-2 08830 kunlar
Postlar arxiv
Üye oldum kral saolasın yarımdan itibaren bitgetdeyim para kazanabilirsek bugün ki işlemlerden

Sakın yüksek kaldıraç kullanmayın. Kullanıyorsanız da kasa yönetimi yapın liq seviyeniz vs yüksek seviyelerde olsun öyle fiyat %1,2 artınca bakiyenizi yok etmeyin en kötü 30-40x takılın işte

İlla bitget kullanın demiyorum bybit okx de kullanabilirsiniz ama yeterki binance den işlem açmayın. Yasalar sonrası binance de ki indirimli kayıt olduğunuz referanslar iptal edildi. Fark etmeniz lazım son aylarda eskiye nazaran daha çok yüksek kesinti yapılıyor.

500 dolarlık günlük hacimde aç kapat işlemi +her 8 saate bir komisyon kesintisinde ortalama 50$ binance komisyon kesiyor. Aynısını bitgette yapın 20$ keser. Binance günlük 50$ komisyon kestiğinde ay sonu 1.500$ ediyor. Bitgette 600$ ediyor. Arada dağlar kadar fark var yazık günahtır

%40 ekstra indirimli Bitget komisyon linki: ➡️ partner.bitget.com/bg/18ZHMF (Referans kodu: 8hud)
%40 ekstra indirimli Bitget komisyon linki: ➡️ partner.bitget.com/bg/18ZHMF (Referans kodu: 8hud)

Kral paranı önce tr’ye atıyorsun ya hani. Sonra git Binance globale at, ordan da Bitgete veya diğer global borsalara trc-20 adresinden istediğiniz yere atabilirsiniz

Global usdt nasıl göndecegiz tr yasakladı

Kral komisyon en az kesen ve ara yüzü en basit olan kesinlikle Bitget borsası. 10 dakika kullanın, teşekkür edersiniz
Kral komisyon en az kesen ve ara yüzü en basit olan kesinlikle Bitget borsası. 10 dakika kullanın, teşekkür edersiniz

Sen hangisini öneriyorsun ?

Bu şahısı siz zengin ediyorsunuz. İşlemlerinizi binance’de açmayın. Spotları tutun orda sorun yok ama vadeli işlem açıyorsanız kesinlikle başka borsa kullanın

Binance’de oran çok yüksek. Dün CZ’nin serveti açıklandı. 80 milyar dolar olmuş serveti piyasanın dibe indiği dönem

Biz 5 global borsa kullanıyoruz. Hiçbirinin tr uygulamasını kullanmıyoruz. Para çekmek için binance tr ve btc türk kullanıyoruz.

Kral 🤣🤣 atıyorum Bitgette para attın diyelim ordan işlem açtın kazandın. Bir kısmını çekmek mi istiyorsun? Çok basit. Binance TR’de TRC-20 adresinize gönderim yapıyorsunuz oldu bitti 😄

Kral diğerlerinin tr si yok para çekimlerinde felan sorun yaşar mıyız acaba diye çekiniyorum ben yoksa kesilen para çok fazla

Aklım almıyor yahu! Millet halen Binance’den işlem açıyor. Kesilen komisyon oranından çok memnun sanırım herkes 😄

Binance borsasından memnun musunuz?
Anonymous voting

İşlemlerinizi hangi borsadan açıyorsunuz?
Anonymous voting

Eth girişimiz 2.968’e yükselttik stopuda oraya koyduk. Girişe Stop olursa yeni short için geceyi bekleriz anlık 2.930

Aklınıza ne takılıyorsa yorumlara yazın anında cevaplarız dostlar. Sizinleyiz 🫶🏻