ar
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

الذهاب إلى القناة على Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Deep Web Kripto

تُعد قناة Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) في القطاع اللغوي تركية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 61 743 مشتركاً، محتلاً المرتبة 2 024 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 429 في منطقة تركيا.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 61 743 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -2 088، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -79، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 12.04‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 7.54‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 7 433 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 4 655 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل altın, herkes, piyas, eth, kripto.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

61 743
المشتركون
-7924 ساعات
-3617 أيام
-2 08830 أيام
أرشيف المشاركات
Üye oldum kral saolasın yarımdan itibaren bitgetdeyim para kazanabilirsek bugün ki işlemlerden

Sakın yüksek kaldıraç kullanmayın. Kullanıyorsanız da kasa yönetimi yapın liq seviyeniz vs yüksek seviyelerde olsun öyle fiyat %1,2 artınca bakiyenizi yok etmeyin en kötü 30-40x takılın işte

İlla bitget kullanın demiyorum bybit okx de kullanabilirsiniz ama yeterki binance den işlem açmayın. Yasalar sonrası binance de ki indirimli kayıt olduğunuz referanslar iptal edildi. Fark etmeniz lazım son aylarda eskiye nazaran daha çok yüksek kesinti yapılıyor.

500 dolarlık günlük hacimde aç kapat işlemi +her 8 saate bir komisyon kesintisinde ortalama 50$ binance komisyon kesiyor. Aynısını bitgette yapın 20$ keser. Binance günlük 50$ komisyon kestiğinde ay sonu 1.500$ ediyor. Bitgette 600$ ediyor. Arada dağlar kadar fark var yazık günahtır

%40 ekstra indirimli Bitget komisyon linki: ➡️ partner.bitget.com/bg/18ZHMF (Referans kodu: 8hud)
%40 ekstra indirimli Bitget komisyon linki: ➡️ partner.bitget.com/bg/18ZHMF (Referans kodu: 8hud)

Kral paranı önce tr’ye atıyorsun ya hani. Sonra git Binance globale at, ordan da Bitgete veya diğer global borsalara trc-20 adresinden istediğiniz yere atabilirsiniz

Global usdt nasıl göndecegiz tr yasakladı

Kral komisyon en az kesen ve ara yüzü en basit olan kesinlikle Bitget borsası. 10 dakika kullanın, teşekkür edersiniz
Kral komisyon en az kesen ve ara yüzü en basit olan kesinlikle Bitget borsası. 10 dakika kullanın, teşekkür edersiniz

Sen hangisini öneriyorsun ?

Bu şahısı siz zengin ediyorsunuz. İşlemlerinizi binance’de açmayın. Spotları tutun orda sorun yok ama vadeli işlem açıyorsanız kesinlikle başka borsa kullanın

Binance’de oran çok yüksek. Dün CZ’nin serveti açıklandı. 80 milyar dolar olmuş serveti piyasanın dibe indiği dönem

Biz 5 global borsa kullanıyoruz. Hiçbirinin tr uygulamasını kullanmıyoruz. Para çekmek için binance tr ve btc türk kullanıyoruz.

Kral 🤣🤣 atıyorum Bitgette para attın diyelim ordan işlem açtın kazandın. Bir kısmını çekmek mi istiyorsun? Çok basit. Binance TR’de TRC-20 adresinize gönderim yapıyorsunuz oldu bitti 😄

Kral diğerlerinin tr si yok para çekimlerinde felan sorun yaşar mıyız acaba diye çekiniyorum ben yoksa kesilen para çok fazla

Aklım almıyor yahu! Millet halen Binance’den işlem açıyor. Kesilen komisyon oranından çok memnun sanırım herkes 😄

Binance borsasından memnun musunuz?
Anonymous voting

İşlemlerinizi hangi borsadan açıyorsunuz?
Anonymous voting

Eth girişimiz 2.968’e yükselttik stopuda oraya koyduk. Girişe Stop olursa yeni short için geceyi bekleriz anlık 2.930

Aklınıza ne takılıyorsa yorumlara yazın anında cevaplarız dostlar. Sizinleyiz 🫶🏻