اَفکارِ قَلبم ؟
Відкрити в Telegram
از بین اینهمه حرفی که آدم میشه تو خلوتش بزنه رسیدم به اینجا . . اینجا، اَفکارِ قَلبمه موزیک هامون @myheartsplaylist . . t.me/HidenChat_Bot?start=251985437
Показати більше353
Підписники
Немає даних24 години
-37 днів
+3630 день
Архів дописів
‘كه چى؟’
اين سوالى ست كه حالا در همه چيز از خود میپرسم . تصور نمى كنم كه به پوچى رسيده باشم اما خب دودستى هم به زندگی نچسبیده ام . خوشحال میشوم اما ذوق زده نه ! هر دردى عادى ست و هر خنده ای عادی تر شايد نهايت زندگی همين است . شايد بيهوده آن را در ذهنم عظمت دادم.
امیرطاها سِلکی’
یه سادیسمی هم هست به این صورت که صبح به موقع بیدار میشی ولی انقد تو جات میمونی تا دیرت بشه
Repost from N/a
در "اصلا میشنوی این صدامو؟"
ترین حالت ممکن قرار دارم....
آقای اباعبدالله:)
اگر "درسته" و "حق با شماست" رو ازم بگیرن هیچ حرفی واسه پایان دادن به یه بحث تخمی ندارم.
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
