en
Feedback
همون‌کافهٔ‌سبز🌱

همون‌کافهٔ‌سبز🌱

Open in Telegram

چرا سبز؟! «چون رنگ زندگی سبزه!» لحظه‌ها رو ثبت میکنم روی دیوارِ کافه‌ای که نیست. عکس میگیرم، مینویسم، دور هم حرف میزنیم. همین دیگه! «عکسا رو کپی و استفاده نکن، راضی نیستم قشنگم.» اگه خواستی باهام حرف بزنی: @cafe_nashenas_bot🍵

Show more
915
Subscribers
+2124 hours
+97 days
+36230 days
Posts Archive
تازه اینو نمیتونم استفاده کنم و طرح تک بعدی میخوام.

فقط دو نفر دوستش داشتن :(؟

با یه وسواسی دارم پیش میرم خدا میدونه و بعید میدونم تا هفته دیگه آماده شه همه چیز

البته بازم خیلی کار داره تا طرح نهایی :(

اینو برای آنلاین شاپ خودم درست کردم :))) و بچگی خودمه.
اینو برای آنلاین شاپ خودم درست کردم :))) و بچگی خودمه.

بیاین یه چیزی نشونتون بدم :)))))

چیکار کردید که مامانم امروز یهو برگشت گفت صد رحمت به شمر و یزید..

«آدمی به مرور آرام می‌گیرد بزرگ میشود، بالغ میشود و پای اشتباهاتش می‌ایستد. گذشته‌اش را قبول می‌کند، نادیده‌اش نمی‌گیرد، می‌فهمد که زندگی یک موهبت است، یک غنیمت است، یک نعمت است و نباید آن را فدای آدم‌های بی‌مقدار کرد.»

- بله، تهش تویی و راه و رویات و کفشات.👟🤍
+1
- بله، تهش تویی و راه و رویات و کفشات.👟🤍

یا نیستید؟

امشب، عکسای امروز رو بزارم :(؟

اینجاییم.

ممنون از همتون.🤍 اگه چنلی جا مونده بهم بگه :(

Repost from N/a
Girl to Girl:
Girl to Girl:

Repost from N/a
photo content
+1

‏این‌که من دارم از پسش برمیام به این معنی نیست که آسونه.

ابرنگ و مدادرنگی...🖌🎀✨
ابرنگ و مدادرنگی...🖌🎀✨

«وَ درد به استخوانِمان رسیده اما هنوز خودمان را نباخته ایم و روزگار را زندگی میکنیم و هنوز‌‌ آنقدر میخندیم که سرِمان از این همه‌ناخوشی‌هایی که مجبور به پذیرفتنش کردیم درد میگیرد...»
فرگل مشتاقی

Repost from my soul...
بزرگترین دروغی که به خودمون میگیم: "آره بابا درست میشه."