ru
Feedback
همون‌کافهٔ‌سبز🌱

همون‌کافهٔ‌سبز🌱

Открыть в Telegram

چرا سبز؟! «چون رنگ زندگی سبزه!» لحظه‌ها رو ثبت میکنم روی دیوارِ کافه‌ای که نیست. عکس میگیرم، مینویسم، دور هم حرف میزنیم. همین دیگه! «عکسا رو کپی و استفاده نکن، راضی نیستم قشنگم.» اگه خواستی باهام حرف بزنی: @cafe_nashenas_bot🍵

Больше
919
Подписчики
+224 часа
+47 дней
+36630 день
Архив постов
برگشتم به نقطه‌ای که جون کنده بودم ازش بیرون بیام.

من هنوز آهنگای بنیامین رو گوش میدم :(

بچه‌ها بین این و ریحون نظر بدید همتون😭

مرا یاری برسانید تا زودتر از طلسم رو بشکنم.

ریحونک هم خوبه

ریحون به نظرم بامزه تره

ریحان خیلی خانومانست

بین گالری ریحون و گالری ریحان موندم😔

خیلی خر شد بچم

بعد کلی طرح فاینالی طرح نهایی
بعد کلی طرح فاینالی طرح نهایی

بیاین بچم رو نشونتون بدم

فردا چنل رو میزنم و کم کم پست میزارم :( پیج هنوز زوده به نظرم (یه روز باید برم کلیپ بگیرم)

باید بگم که کرکتر آنلاین شاپم آماده شد.

تا دو سه هفته پیش کتاب هم نخریده بودم.

جدی انگار از دی زندگیم پوچ شده🙏🏻 همین گل نگرفتن نشونه‌شه

منم همینطور (آخرین بار که گل گرفتم روز تولدم بود.)

عاشق گل‌ام 🌸 "از اون بیشتر عاشقِ کسی که برام بخره" 🦋

چقدر چنلش من رو یاد روزای کنکور خودم میندازه :(🎀

" Tank's MoM " 💘🧚🏻‍♀
+1
" Tank's MoM " 💘🧚🏻‍♀

این دم دمای آخر دووم بیار ما اون عدد قشنگرو می‌خوایم