همونکافهٔسبز🌱
الذهاب إلى القناة على Telegram
چرا سبز؟! «چون رنگ زندگی سبزه!» لحظهها رو ثبت میکنم روی دیوارِ کافهای که نیست. عکس میگیرم، مینویسم، دور هم حرف میزنیم. همین دیگه! «عکسا رو کپی و استفاده نکن، راضی نیستم قشنگم.» اگه خواستی باهام حرف بزنی: @cafe_nashenas_bot🍵
إظهار المزيد915
المشتركون
+2124 ساعات
+97 أيام
+36230 أيام
أرشيف المشاركات
«آدمی به مرور آرام میگیرد بزرگ میشود، بالغ میشود و پای اشتباهاتش میایستد. گذشتهاش را قبول میکند، نادیدهاش نمیگیرد، میفهمد که زندگی یک موهبت است، یک غنیمت است، یک نعمت است و نباید آن را فدای آدمهای بیمقدار کرد.»
Repost from 𝐫ê𝐯𝐞𝐮𝐫
«وَ درد به استخوانِمان رسیده اما هنوز خودمان را نباخته ایم و روزگار را زندگی میکنیم و هنوز آنقدر میخندیم که سرِمان از این همهناخوشیهایی که مجبور به پذیرفتنش کردیم درد میگیرد...»
فرگل مشتاقی
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
