ar
Feedback
همون‌کافهٔ‌سبز🌱

همون‌کافهٔ‌سبز🌱

الذهاب إلى القناة على Telegram

چرا سبز؟! «چون رنگ زندگی سبزه!» لحظه‌ها رو ثبت میکنم روی دیوارِ کافه‌ای که نیست. عکس میگیرم، مینویسم، دور هم حرف میزنیم. همین دیگه! «عکسا رو کپی و استفاده نکن، راضی نیستم قشنگم.» اگه خواستی باهام حرف بزنی: @cafe_nashenas_bot🍵

إظهار المزيد
915
المشتركون
+2124 ساعات
+97 أيام
+36230 أيام
أرشيف المشاركات
تازه اینو نمیتونم استفاده کنم و طرح تک بعدی میخوام.

فقط دو نفر دوستش داشتن :(؟

با یه وسواسی دارم پیش میرم خدا میدونه و بعید میدونم تا هفته دیگه آماده شه همه چیز

البته بازم خیلی کار داره تا طرح نهایی :(

اینو برای آنلاین شاپ خودم درست کردم :))) و بچگی خودمه.
اینو برای آنلاین شاپ خودم درست کردم :))) و بچگی خودمه.

بیاین یه چیزی نشونتون بدم :)))))

چیکار کردید که مامانم امروز یهو برگشت گفت صد رحمت به شمر و یزید..

«آدمی به مرور آرام می‌گیرد بزرگ میشود، بالغ میشود و پای اشتباهاتش می‌ایستد. گذشته‌اش را قبول می‌کند، نادیده‌اش نمی‌گیرد، می‌فهمد که زندگی یک موهبت است، یک غنیمت است، یک نعمت است و نباید آن را فدای آدم‌های بی‌مقدار کرد.»

- بله، تهش تویی و راه و رویات و کفشات.👟🤍
+1
- بله، تهش تویی و راه و رویات و کفشات.👟🤍

یا نیستید؟

امشب، عکسای امروز رو بزارم :(؟

اینجاییم.

ممنون از همتون.🤍 اگه چنلی جا مونده بهم بگه :(

Repost from N/a
Girl to Girl:
Girl to Girl:

Repost from N/a
photo content
+1

Repost from a part of me
photo content

‏این‌که من دارم از پسش برمیام به این معنی نیست که آسونه.

ابرنگ و مدادرنگی...🖌🎀✨
ابرنگ و مدادرنگی...🖌🎀✨

«وَ درد به استخوانِمان رسیده اما هنوز خودمان را نباخته ایم و روزگار را زندگی میکنیم و هنوز‌‌ آنقدر میخندیم که سرِمان از این همه‌ناخوشی‌هایی که مجبور به پذیرفتنش کردیم درد میگیرد...»
فرگل مشتاقی

Repost from my soul...
بزرگترین دروغی که به خودمون میگیم: "آره بابا درست میشه."