en
Feedback
سُلَيمَىٰ 🪴

سُلَيمَىٰ 🪴

Open in Telegram
1 797
Subscribers
-124 hours
-67 days
-2630 days
Posts Archive
«إن الحياة تطالبنا دائمًا بأن نتواءم مع واقعنا فيها مهما كان أليمًا، وأن نتقبل شاكرين ما تعطينا وأن نتقبل راضين بما تحرمنا منه = لأن هذا هو الطريق الوحيد لاحتمال الحياة». الأستاذ عبد الوهاب مطاوع

من ذا نلوذ به في كشف كربتنا ومن عليه سوى الرحمن نتكل وكيف يرجى سوى الرحمن من أحد وفي حياض نداه النَّهل والعَلَل لا يرتجى الخير إلا من لدنه ولا لغيره يتوقى الحادث الجلل

اللّهُمّ إنّي أشكُو إليكَ ضَعف قُوّتي، وقِلّةَ حِيلتي، وَهَوَانِي عَلَى النّاس.. أنتَ رَبُّ المُستَضعفين وَأنت رَبّي، إلَى مَنْ تَكِلني؟ إلَى بَعِيدٍ يَتَجَهمني؟ أَمْ إلَى عَدُوّ مَلّكْتَهُ أَمْرِي؟ إنْ لَمْ يَكُنْ بِك عليّ غَضبٌ فَلا أُبَالي، لكنّ عَافِيَتك هي أَوْسع لِي، أَعُوذُ بِنُورِ وَجْهك الذي أَشْرَقَتْ لَهُ الظّلُمَاتُ وَصَلُحَ عَلَيْهِ أَمْرُ الدّنْيَا وَالْآخِرَة منْ أَنْ تُنْزِلَ بِي غَضَبَك، أَوْ يَحِلّ عَلَيّ سُخْطُكَ. لَك الْعُتْبَى حَتّى تَرْضَى، وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوّةَ إلّا بِك.

ليه بيجبره على المعصية

ليه الإنسان بيستكر على الإنسان اخوه الطاعة

🌸🌸🌸🌸 https://t.me/MonaSalama
🌸🌸🌸🌸 https://t.me/MonaSalama

لا زي ما هي بس ممكن تكوني خرجتي
لا زي ما هي بس ممكن تكوني خرجتي

انا شخصيا اوقات كتير بعتذر عن مناسبة لو معرفش حد فيها غير صاحب الشان ودا غلط لان شخص قدرك واكرمك انك تكوني جمبه في لحظة مهمه
+1
انا شخصيا اوقات كتير بعتذر عن مناسبة لو معرفش حد فيها غير صاحب الشان ودا غلط لان شخص قدرك واكرمك انك تكوني جمبه في لحظة مهمه زي دي ف انت في الأول والآخر رايحة عشان الشخص دا حتى لو معك ناس تعرفيهم وبعدين حفلة التخرج غير خطبة مثلا الناس فيها قليلة والمعظم بنات بس

لا للاسف
لا للاسف

احلى حاجه ممكن تحصل في الحياة
احلى حاجه ممكن تحصل في الحياة

اه منزله الرابط على قناتها
اه منزله الرابط على قناتها

انزلي الجيم واشتركي مع كوتش وحلو ان هدفك انك تقوي صحتك 🌸
انزلي الجيم واشتركي مع كوتش وحلو ان هدفك انك تقوي صحتك 🌸

Voice message03:38

photo content

طب دا سؤال يعني دا اكيد !!!! والله لولا القراءة بحس ملناش لازمة سبحان الله نحن امة اقرأ بما انك لسة في البداية ارشحلك رواية خ
طب دا سؤال يعني دا اكيد !!!! والله لولا القراءة بحس ملناش لازمة سبحان الله نحن امة اقرأ بما انك لسة في البداية ارشحلك رواية خفيفة لطيفة وهي سلمى والقدر للدكتورة هدى النمر طبعا في المتجر عندي ورواية خفيفة تانية بردو لمنى سلامة وهي القصر الأسود عندي في المتجر حلوة اوي ومؤنسة كتاب بقى ارشحلك لانك الله او الرجل النبيل وكله في المتجر 😂 الطلب من خلال واتساب فقط لا نستقبل مكالمات 🌸 https://wa.me/c/201014758940 انصحك تشوفي الفيديو دا https://youtu.be/mkL04h4pKzs?si=uVpC_g8PuxkxvN2Y ودا https://youtu.be/NEb9eIF7jhU?si=_YsbUm288mDXqLBa

https://t.me/+GJr0RGJ_dF1mMWQ0 بنات بس لا أحلل وجود الرجال
https://t.me/+GJr0RGJ_dF1mMWQ0 بنات بس لا أحلل وجود الرجال

الحمد لله في نعمة ادعيلي رايات الشوق عشان لسة مخلصاها 😂
الحمد لله في نعمة ادعيلي رايات الشوق عشان لسة مخلصاها 😂

بسم الله 🤍 جهزوا اسئلتكم 🙈 https://ngl.link/salmasalemv66681/shipme كل الاسئلة محفوظة على قناة أنس للفتيات فقط https://t.me/+wIYeZOffApQwZDJk

هي المشكلة كلها في التعود بس الدورة بتوضح لك وبترتب لك وبتعلمك الانضباط وترتيب الأولويات والوقت وحلول عملية لكن الدافع للدراس
+1
هي المشكلة كلها في التعود بس الدورة بتوضح لك وبترتب لك وبتعلمك الانضباط وترتيب الأولويات والوقت وحلول عملية لكن الدافع للدراسة والتعلم وانت نفسك اللي هتحركي نفسك يعني ممكن تشتركي في الدورة بس عادي متتحركيش من مكانك زي ما عادي عندك مذاكرة وامتحانات ومتذاكريش