en
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

Open in Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Caption | کپشن

Channel Caption | کپشن (@caption) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 240 042 subscribers, ranking 65 in the Motivation & Quotes category and 903 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 240 042 subscribers.

According to the latest data from 21 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -3 256 over the last 30 days and by -102 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 13.78%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 4.53% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 33 078 views. Within the first day, a publication typically gains 10 874 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 394.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 22 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Motivation & Quotes category.

240 042
Subscribers
-10224 hours
-7287 days
-3 25630 days
Posts Archive
laughing with your mom is one of the best moments ever. خندیدن در کنار مامانت یکی از بهترین لحظات دنیاست ❤️ @Caption

زیبایی رو بشنوید ♥️ @Caption

Voice message00:29

همه‌چیزش را از دست داده بود؛ حتی تنهایی را. آلبر کامو، یادداشت ها Ebadowskii @Caption

میتونستم یه همچین خانواده ای بهت هدیه بدم 🥹 ولی تو میرفتی درم پشت سرت میبستی MahdisZei @Caption
میتونستم یه همچین خانواده ای بهت هدیه بدم 🥹 ولی تو میرفتی درم پشت سرت میبستی MahdisZei @Caption

یکی می‌گفت؛ ‏آدم‌ها قوی نیستند، مجبورند... @Caption

نظریه عشقِ خودشیفته فروید: ما عاشق فردی میشیم که بسیار دلمون میخواد شبیه آینده ما باشه یا بسیار شبیه به گذشته ماست یا خصوصیات ظاهری و اخلاقی خاصی در او هست که یادآور خودمونه. یکی از شدیدترین الگوهای عشقی بسیار پرحرارت و پرکشش و بلند مدت با استعداد تبدیل به وسواس فکری. Holyladiosa @Caption

ناراحت میشم وقتی میبینم این تصویر برای من دور و غیر قابل تصوره حتی! Honeey and bee @Caption
ناراحت میشم وقتی میبینم این تصویر برای من دور و غیر قابل تصوره حتی! Honeey and bee @Caption

شاید کمکی باشه برای هضم غم این روزها... @Caption

‏یاد این جمله از برادران کارامازوفِ داستایفسکی افتادم: کسی چه می‌داند من چقدر تلاش کرده‌ام که روحم زیبا بماند وقتی جهان پر از رنج بود؟ زیرا در میان ویرانی و رنج، وظیفه‌ی انسان این است که قلبش را به زشتی نسپارد. Jinous @Caption

‏معاشرت با آدم های عمیق خیلی خوبه، یک جمله می گن و همون می شه درمانِ تو. reyhaneh @Caption

کاملاً درخور حس و حال این روزهاست... @Caption
کاملاً درخور حس و حال این روزهاست... @Caption

‏به نظرم تلخ ترین چیزی که تو بزرگسالی باید باهاش دیل کنی اینه که می فهمی همه یه کمی بدجنسن. اینکه همیشه باید مراقب باشید کجا گاردت رو میاری پایین. یعنی حتی عزیز ترین کسانت هم گاهی باهات بدجنسن. اون رفیق شفیقت که زندگیتو براش گفتی، مامان بابات حتی ... اونکه دیوونشی و از همه بدتر ‏خودت هم با خودت بدجنسی. همه می زننت. حالا بعضیا سیلی بعضیا وشگون بعضیا مشت تو صورتت بعضیا هم زیر ضربات لگد به قصد کشت. نه اینکه بگم خودمون نیستیما، نه ما خودمونم با بقیه بدجنسیم گاهی ... اینکه همه می خوان بهت ثابت کنن تو بدی، اشتباهی، تصمیمات غلطن، کافی نیستی ... این ترسناکه Vanadium @Caption

بچه‌ها باید زنده بمونیم. بلند شید. باشگاه برید ارایشگاه برید درس بخونید پیاده‌روی کنید زبان بخونید از اخبار دور شید به روانتون فرصت بدید. هیچ غمی ارزش از دست رفتنتون رو نداره. بلند شید بچه‌ها HichP84 @Caption

🔴 هرفعالیتی تو آسمون کشور و مربوط به جنگ باشه رو توی این کانال پوشش میدیم حتما همه جوین باشید از اخبار جا نمونید 👇🏻 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0

آرامش تو این قاب رو می‌خوام 🫠 @Caption
آرامش تو این قاب رو می‌خوام 🫠 @Caption

‏آدمیزاد پر از زخمه، و شاید دلمون بخواد که فکر کنیم از زخمها نور وارد میشه اما هر کدومش به تنهایی کلی درد داره. و شاید، شاید هم واقعیته که «یار خوب همه ماجراست» که بریتنی سی چری خیلی قشنگ ازش گفته: «روح او پاره بود. روح من سوخته. اما وقتی باهم بودیم زخم‌هایمان کمی کم‌تر درد می‌کردند. وقتی باهم بودیم تحمل گذشته، به دردناکی همیشه نبود.» hanieh35 @Caption

🔴 هرفعالیتی تو آسمون کشور و مربوط به جنگ باشه رو توی این کانال پوشش میدیم حتما همه جوین باشید از اخبار جا نمونید 👇🏻 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0

احتمالاً نسخه‌ی اصلی‌ش رو گوش کردید اما گوش دادن نسخه‌ی بی‌کلامش هم خالی از لطف نیست... اگه فیلم Fight Club رو دیده باشید براتون جذاب‌تر هم می‌شه ♥️ @Caption

Voice message00:30