uz
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

Kanalga Telegram’da o‘tish

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Caption | کپشن analitikasi

Caption | کپشن (@caption) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 240 042 obunachidan iborat bo'lib, Yaratish & Iqtiboslar toifasida 65-o'rinni va Eron mintaqasida 903-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 240 042 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -3 256 ga, so‘nggi 24 soatda esa -102 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 13.78% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 4.53% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 33 078 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 10 874 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 394 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, بلیط, چیز, آدما, سر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Yaratish & Iqtiboslar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

240 042
Obunachilar
-10224 soatlar
-7287 kunlar
-3 25630 kunlar
Postlar arxiv
laughing with your mom is one of the best moments ever. خندیدن در کنار مامانت یکی از بهترین لحظات دنیاست ❤️ @Caption

زیبایی رو بشنوید ♥️ @Caption

Ovozli xabar00:29

همه‌چیزش را از دست داده بود؛ حتی تنهایی را. آلبر کامو، یادداشت ها Ebadowskii @Caption

میتونستم یه همچین خانواده ای بهت هدیه بدم 🥹 ولی تو میرفتی درم پشت سرت میبستی MahdisZei @Caption
میتونستم یه همچین خانواده ای بهت هدیه بدم 🥹 ولی تو میرفتی درم پشت سرت میبستی MahdisZei @Caption

یکی می‌گفت؛ ‏آدم‌ها قوی نیستند، مجبورند... @Caption

نظریه عشقِ خودشیفته فروید: ما عاشق فردی میشیم که بسیار دلمون میخواد شبیه آینده ما باشه یا بسیار شبیه به گذشته ماست یا خصوصیات ظاهری و اخلاقی خاصی در او هست که یادآور خودمونه. یکی از شدیدترین الگوهای عشقی بسیار پرحرارت و پرکشش و بلند مدت با استعداد تبدیل به وسواس فکری. Holyladiosa @Caption

ناراحت میشم وقتی میبینم این تصویر برای من دور و غیر قابل تصوره حتی! Honeey and bee @Caption
ناراحت میشم وقتی میبینم این تصویر برای من دور و غیر قابل تصوره حتی! Honeey and bee @Caption

شاید کمکی باشه برای هضم غم این روزها... @Caption

‏یاد این جمله از برادران کارامازوفِ داستایفسکی افتادم: کسی چه می‌داند من چقدر تلاش کرده‌ام که روحم زیبا بماند وقتی جهان پر از رنج بود؟ زیرا در میان ویرانی و رنج، وظیفه‌ی انسان این است که قلبش را به زشتی نسپارد. Jinous @Caption

‏معاشرت با آدم های عمیق خیلی خوبه، یک جمله می گن و همون می شه درمانِ تو. reyhaneh @Caption

کاملاً درخور حس و حال این روزهاست... @Caption
کاملاً درخور حس و حال این روزهاست... @Caption

‏به نظرم تلخ ترین چیزی که تو بزرگسالی باید باهاش دیل کنی اینه که می فهمی همه یه کمی بدجنسن. اینکه همیشه باید مراقب باشید کجا گاردت رو میاری پایین. یعنی حتی عزیز ترین کسانت هم گاهی باهات بدجنسن. اون رفیق شفیقت که زندگیتو براش گفتی، مامان بابات حتی ... اونکه دیوونشی و از همه بدتر ‏خودت هم با خودت بدجنسی. همه می زننت. حالا بعضیا سیلی بعضیا وشگون بعضیا مشت تو صورتت بعضیا هم زیر ضربات لگد به قصد کشت. نه اینکه بگم خودمون نیستیما، نه ما خودمونم با بقیه بدجنسیم گاهی ... اینکه همه می خوان بهت ثابت کنن تو بدی، اشتباهی، تصمیمات غلطن، کافی نیستی ... این ترسناکه Vanadium @Caption

بچه‌ها باید زنده بمونیم. بلند شید. باشگاه برید ارایشگاه برید درس بخونید پیاده‌روی کنید زبان بخونید از اخبار دور شید به روانتون فرصت بدید. هیچ غمی ارزش از دست رفتنتون رو نداره. بلند شید بچه‌ها HichP84 @Caption

🔴 هرفعالیتی تو آسمون کشور و مربوط به جنگ باشه رو توی این کانال پوشش میدیم حتما همه جوین باشید از اخبار جا نمونید 👇🏻 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0

آرامش تو این قاب رو می‌خوام 🫠 @Caption
آرامش تو این قاب رو می‌خوام 🫠 @Caption

‏آدمیزاد پر از زخمه، و شاید دلمون بخواد که فکر کنیم از زخمها نور وارد میشه اما هر کدومش به تنهایی کلی درد داره. و شاید، شاید هم واقعیته که «یار خوب همه ماجراست» که بریتنی سی چری خیلی قشنگ ازش گفته: «روح او پاره بود. روح من سوخته. اما وقتی باهم بودیم زخم‌هایمان کمی کم‌تر درد می‌کردند. وقتی باهم بودیم تحمل گذشته، به دردناکی همیشه نبود.» hanieh35 @Caption

🔴 هرفعالیتی تو آسمون کشور و مربوط به جنگ باشه رو توی این کانال پوشش میدیم حتما همه جوین باشید از اخبار جا نمونید 👇🏻 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0

احتمالاً نسخه‌ی اصلی‌ش رو گوش کردید اما گوش دادن نسخه‌ی بی‌کلامش هم خالی از لطف نیست... اگه فیلم Fight Club رو دیده باشید براتون جذاب‌تر هم می‌شه ♥️ @Caption

Ovozli xabar00:30